מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-03-11, 00:13   #1
isakovi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
נורת הזרקת דלק+מד טמפרטורה מראה מקסימום

שלום לכולם,
לפני כמה חודשים ניתקלתי בבעיה של נורת הזרקת הדלק,
היא התחילה לדלוק בלי שום סיבה וכך הייתה נעלמת מידי פעם,
לאחר ששיחקתי את המגעים של חיישן הלמדה וסלילי ההצתה והוספתי תוסף דלק לניקוי, הביעה חלפה למשך כ 3 חודשים.
לפני כשבוע הבעיה חזרה- נורת הזרת הדלק התחילה לדלוק שוב ולא ניכבת,
לכן חשבתי שסלילי ההצתה נידפקו אז עשיתי בדיקה,
ניתקתי על פים סליל הצתה ובדקתי איך הרכב מיתנהג, כאשר ניתקתי את 2 סלילי ההצתה מהצד הקידמי כלפי פנים- לא היה שום שינוי - הרכב גמגמם כמו שהיה לפני+נורת הזרקת דלק.
וכשניתקתי את סליל ההצתה 3 ואז את 4 הרכב לא התניע.
לאחר השלב הזה שמתי לב כי מד הטמפרטורה השתגע והתחילה לדלוק נורה אדומה כאשר החץ מראה 0.. כתוצאה מזה המאוורר עובד -->מנורה אדומה של מד הטמרפטורה--> החץ לא מגיב ומראה 0.
האם ניתן להסיק כי סליל ההצתה 1 ו 2 דפוקים?

האם מישהו ניתקל בבעיה כזאת ויודע מה יכולה להיות הסיבה..???

תודה.
isakovi מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-03-11, 10:58   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אתה מערבב אתה כותב שניתקתה את 2 סלילי ההצתה וכנראה התכוונתה לסליל מס'2.
כעיקרון נסה להוציא אחד אחד והיכן שאין שינוי שם הבעייה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-11, 11:08   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא ניתן להסיק דבר מהבדיקה שעשית.
יאיר, הבחור היה במוסך ואמרו לו שהבעיה במחשב הרכב.
אני לא בטוח שהבעיה במחשב. כבר שלושה חודשים ואין פתרון.
לדעתי אין קשר לחיישן חמצן.
אם הוא יכתוב פרטים מדוייקים, אפשר יהיה לעלות על התקלה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 24-03-11 ב 15:01. סיבה: חושדים = חודשים
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-11, 21:29   #4
isakovi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
אוקיי, היום עשיתי איפוס למחשב של הרכב והתקלה של הטמפרטורה עברה, המאוויר הפסיק לעבוד כאילו על מצב חרום והמד התחיל לתפקד,
לעומת זאת התקלה של "הזרקת דלק " עדיין דולקת.
אני אדייק בבדיקה שעשיתי, ניתקתי כל פעם חוט הצתה מסליל הצתה, אחד אחרי השני.
כאשק ניתקתי את ההחוט הראשון- לא היה שינוי
כאשר ניתקתי את החוט השני והחזרתי את הראשון- לא היה שינוי
כאשר ניתקתי את השלישי- האוטו לא התניע,
כאשר ניתקתי את הרביעי -- האוטו לא התניע.
אני יכול להסיק שסליל הצתה 1 ו 2 לא עובדים.
נסעתי היום לכמה מוסכים-- כל מוסך אמר לי משהו אחר עד שלבסוף נסעתי למוסך מורשה של פיאט שבו אני מטפל, והם ניסו לחבר את המחשב לאוטו-- אך הם טענו כי המחשב שלהם אינו מצליח להיתחבר למחשב של האוטו ולפי ההתנעה הסיקו שהמחשב של האוטו נידפק ((בזמן ההצתה ההאוטו רועד ואז חוזר למצב היציב)
והציעו לי מחשב חדש ב 5600 שח. וטענו שלא ניתן לשים מחשב משומש כי אז צריך להחליף עוד חלקים באוטו. כי כל מחשב חדש ניצרב רק פעם אחד ברגע שמתניעים את האוטו)

אחד המוסכים חיבר כוייל לבדוק אם זאת הבעיה וגם לא היה שינוי.
נסעתי מבאר שבע לכיוון חדרה-- עד תל אביב הנורית דלקה ואז הנורית הפסיקה לדלוק והורגש משמעותית איך האוטו מתחיל להאיץ יותר בקלות ואז התקלה חזרה שוב.

בנוסף בדיוק היום קיבלתי את ערכת החיבור והדיאגנוסטיקה ELM327 OBD2.
ניסיתי להיתחבר איתו והצלחתי !!!
באחד החלונות הוא מראה לי את הנורית שאחראית על התקלה ובנוסף מציג לי כמה תכונות שהוא בדק בקריאת החיישנים של האוטו.. והיתקבלו התוצאות הבאות:

קטליטי : עבר את שלב ה - Supported אך לא עבר את שלב ה Completed
חיישן אוויר: עבר את שלב ה - Supported אך לא עבר את שלב ה Completed.

ושאר הפרמטרים עברו את שני שלבים.

האם ניתן להסיק כי הבעיה בחיישן ????

תודה

נערך לאחרונה על ידי isakovi : 24-03-11 ב 21:33.
isakovi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-11, 23:09   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אם כמה מוסכים לא הצליחו לעלות על הבעיה, איך נצליח אנחנו ?.
בשלב זה ניתן לכתוב כמה נקודות:
א, המחשב של המוסך המרכזי לא תיקשר עם המחשב שלך.
ב. ה- OBD שלך מתקשר חלקית.
ג. הבעיה אינה מסלילי ההצתה.
ד. לא ניתן לקבוע "לפי ההתנעה שהמחשב של האוטו נידפק".
נתחיל לבדוק מדוע אין תיקשורת בין המחשבים.נעבור לבדיקת חיישן האוויר.נבדוק מצב מכני, את הממיר נשאיר לסוף.
פרק את הפלסטיק מתחת להגה. חזק ונקה את הקונקטורים בצבע שחור וכחול (הדקים) ראה קישר מצורף. לאחר מכן חבר את ה-OBD2 שלך וראה אם הקריאה השתנתה, ועדכן.
נ.ב. לאחר הטיפול בקונקטורים, תן למנוע לעבוד 10 דקות, ורק לאחר מכן חבר את ה- OBD.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  קונקטור.JPG
צפיות: 708
גודל:  16.9 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 24-03-11 ב 23:29. סיבה: נ.ב.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 00:14   #6
isakovi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
2 המוסכים הראשונים ניסו לטפל בבעיה בלי חיבור למחשב.
אם הבנתי נכון, המכסה מתחת להגה ולא הייתה הכוונה למכסה מתחת להגה מצד שמאל של הנהג.
isakovi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 09:26   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הבנת נכון.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 10:01   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לדעתי הייתי מתחיל עם ניקוי בית המצערת ומנוע צעדים יש פרויקט עשה חיפווש שלב ראשוון.
לגבי הכוילים הם עובדים בשיטה הקידמי לכיווון השמשה זה 1-4 וחיצומי 2-3,
לא אמרתה איזה הזרקה או איזה פונטו 60 או 75
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 10:57   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
באיזה פונטו מדובר?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 11:57   #10
isakovi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
פונטו 2001 ספייס SX.
נסעתי למוסך שוב, והם בדקו והגיעו גם למסקנה שהמחשב דפוק, לא מוצא מתח ל-2 אינג"קטורים.
הציעו לי מחשב משופץ ב 1500 לא כולל מע"מ.
isakovi מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מד דלק תקוע על מקסימום - ספייס 2002 gibson9655 פונטו - טכני 2 06-03-11 23:12
מפלס מים מעל המקסימום - פונטו ספייס 01 אברג'ל ד פונטו - טכני 24 12-04-10 22:00
מד חום מנוע עולה (כמעט למקסימום) ויורד יאיר שחר מריאה - טכני 9 18-11-09 20:01
מד טמפרטורה bugmenot אונו - טכני 1 19-08-09 23:34
כיצד יש לכוון את החריץ סימון בגלגל התנופה? Amit-IL פונטו - טכני 8 30-04-09 02:20


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד