מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כן,כן,כן,אתה צודק
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 04-12-10, 16:54   #1
fadi_fbm
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מגאר
הגלגלים שלי: fiat bravo sx 1.4 12V
הודעות: 23
שלח הודעה דרך MSN ל fadi_fbm
רעידות בזינוק בהילוך ראשון

יש לי פיאט בראבו שנת 1998 מנוע 1.4, לפני שבוע התחלתי להרגיש רעידות בזינוק אם זה בעליה או במישור, מקודם זה היה חלש מדי וקרה לי פעמיים במהלך אותו יום, היום אני מרגיש את זה בכל זינוק והרעידות הרבה יותר חזקות, לא יודע אם מדובר בקלאצ' כי האוטו סוחב רגיל ולא מחליק בשאר ההילוכים רק בהילוך ראשון ורוורס, אם מדובר בקלאץ', על איזה סוג אתם ממליצים וכמה זה יעלה ביחד עם התקנה ?
fadi_fbm מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 04-12-10, 17:37   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
על פניו נראה סימפטום אופייני של דיסקת לחץ (PRESHER) שהולכת לעולמה לאט לאט.

הרעידות מופיעות כאשר דיסקת הלחץ שנראית כמו שמש מלאה קרניים, מאבדת מכוחה בחלק מהקרניים ובעצם לוחצת באופן לא שווה על הדיסק. גם העזיבה אינה אחידה ובעקבות זאת מופיעה תופעה של תפיסה לא אחידה של המצמד - ורעידות. מצמדים מצויינים יש לחברת VALEO הצרפתית וגם לחברת LUK הגרמנית, למרות ששמעתי לא מעט על מצמדי LUK שהם קשים ללחיצה אפילו כשהם חדשים. לי תמיד היו מורכבים מצמדי VALEO ועליהם אני חותם בלי למצמץ - מצמד רך וקל כמו חמאה.

אבל לפני ביצוע פעולה דרסטית הייתי מציע לך לבדוק תחילה (אף פעם לא מזיק לבדוק) גם תושבות מנוע וגיר למרות שתופעת רעידות אינה מאפיינת בד"כ תושבות קרועות.

שאלה: האם הקלאץ' שלך קשה ו/או משמיע רעשי חריקות של קפיץ לא משומן בזמן לחיצה ועזיבה ?
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 04-12-10 ב 18:06.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-10, 04:11   #3
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
מצטרף לשירשור , גם לי בפיאט בתחילת נסיעה בעיקר שאני בפפק הרכב בנסיעה עם קלאץ רועד וזה נראה כיאלו זה מגיר , כמה זה מזיג ? והשאלה מה עלות של קלאץ
אצלי הקלאץ לא נראלי משהו בכלל יש ראש של מסיבי לחץ
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-10, 08:46   #4
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
לי יש פונטו ספייס השבוע החלפתי קלץ' היה לי של וולאו עשה 75000 ק"מ
התקנתי קלץ' של MECRAM תוצרת איטליה אבל לא אהבתי כבר מק"מ ראשון הרגשתי שהוא חלש אז אמרתי אני מפרק שוב ומחליף כל עוד זה באחריות יום אחרי פרקתי קניתי מצמד של LUK האמת מרגישים את ההבדל העצום שקיים
דוד אתה צודק בכל מילה לגבי הדוושה הלוק הדוושה יותר קשה גם שזה חדש והוולאו יותר רכה
אני אישית מעדיף כמה שיותר קשה כלעוד שלא נתקעתי בפקק ח ח ח
עלות הקלץ' 650 שקל
הרכבה עצמית
אני חושב שלוקחים היום משהו בסביבות 550 שקל הרכבה אני מדבר על מוסכים רגילים לא מוסכים מורשים של היבואן שאני חושב ששמה יגלוש המחיר בעוד איזה 300 שקל
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-10, 18:37   #5
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
ברא שתגור במרכז עדיף רק רך עם כל הפקקים אם הרכבה לא קשה במיוחד נשמע די סביר ,
השאלה כמה זמן עוד יחזיק לי הקלאץ , כי בנסיות קטנות הכל סבבה רק שאני בפקק והשימוש בקלאץ גובר אז הוא מתחיל לזיף ,
אם יקרה מצב שחס ושלום הוא יפסיק לגמרי לתפקד ? או שזה הורס משהו הרעידות ?
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-10, 23:59   #6
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
מה המצב חיים?

קשה לצפות מה בדיוק יקרה ומתי. הקלאץ' יכול להחזיק עוד זמן רב, אך הרעידות יחריפו עם הזמן ואתה פשוט תדפוק תושבות מנוע וגיר, גומיות מייצב, תפוחים, ציריות ומה לא, הכל בגלל הרעידות ואני ממש לא מגזים. גם בסרט הזה הייתי..

רעידות הן דבר רע מאד בכל מכלול מכני. רעידות מפרקות מכלולים הרבה יותר גדולים ומסיביים מרכב ולכן כדאי להפסיק אותן כמה שיותר מהר לפני שקורה הנזק.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 13:11   #7
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
איתי מצוין ברוך ה' , איך איתך דוד ?
אני מאמין שהם יחריפו לא היה לי בררה מקווה שזה יחזיק עוד חודש חודשים שאני יתאושש מראש מנוע ומסרק הגה , וטסט , ומזה זה מסיבי לחץ ? סיפור של עוד כמה כסף ? או שזה בא עם הקלאץ
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 14:12   #8
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
מקווה בשבילך שהאוטו ירחם עליך קצת ויתן לך להתאושש..

מיסב לחץ בא במכלול המצמד (דיסקת לחץ, דיסקת חיכוך, מיסב לחץ)

המיסב אגב הוא זה שבזמן לחיצה על הדוושה, לוחץ על שמש דיסקת הלחץ בחלק ההיקפי שלו ומופעל עליו לחץ גדול. לכן רצוי שלא להחזיק קלאץ' לחוץ שלא לצורך. זה מקצר את חיי המיסב.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 15:04   #9
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
וואי וואי אני יותר מדי לוחץ על הקלאץ סוג של הרגל , טוב שאתה מעדכן.

אבל לפחות התוצאה שווה בסוף ,
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 15:28   #10
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מקצר את חיי המיסב?
בשביל מה הוא בנוי המיסב הוא אחרון שיכול לההרס מקסימום ירעיש טיפה בסרק ויפסיק בלחיצה עליו
מה שכן חריקות בהכנסת הילוך הורסות את פלטת הלחץ וקצת את המיסב.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
זה תקין שאני יכול להרים את כל הדוושות בהילוך ראשון והאוטו נוסע? liorwohl אוף טופיק 6 24-10-10 21:27
מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. yulian1986 שאר הדגמים - טכני 7 27-09-10 14:49
רעידות בהילוך ראשון מישל431 פונטו - טכני 4 26-12-09 09:15
SX 01 רעידות בזמן בלימה, גם בהילוך וגם בניוטרל, הצילו! shaharv פונטו - טכני 10 02-09-09 18:54
קירטוע בהילוך ראשון קליין פונטו - טכני 8 13-08-08 09:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד