מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-12-10, 03:25   #1
dor
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 277
שלח הודעה דרך ICQ ל dor שלח הודעה דרך MSN ל dor
מה הבעיות בפונטו ספייס?

מה הבעיות הנפוצות בפונטו ספייס ??

ומה ממוצע עלות של כל בעיה?
פשוט אני מחפש לקנות פונטו בין השנים 2001-2003 ואני רוצה לדעת פשוט למה אני נכנס...

תודה רבה ועונים...!
dor מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-12-10, 12:01   #2
khc
Member
 
האווטאר של khc
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: DYNAMIC 16V SPICE
הודעות: 97
בעלי רכבים שמזניחים- זו בעיה מאוד נפוצה, בעיקר ברכבים שהיו בהשכרת רכב.
מעבר לכך, הרכב גם לא מכין קפה...
יש בשרשור הנעוץ שמפרט את כל נושא הפונטו ספייס הסברים על בעיות נפוצות ודרכי פתרונן...
__________________
it's O.K!
don't Fix It Again Tony
khc מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-12-10, 23:02   #3
עידן
Member
 
האווטאר של עידן
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 34
תקלות נפוצות :


מנוע:

בעיות התחממות:

שימוש במי ברז יגרום לרכב להתחמם עקב נזקים חריפים
במערכת הקירור, והחימום (ריקבון,נזילות,קורוזיה).

ובעיקר שיפוץ של ראש המנוע, עלות התיקון גבוהה.


מנוע מאוורר עדין עם נטייה להתקלקל מהר יחסית.


חשוב לשאול את בעל הרכב מתי הוחלפה רצועת תזמון,

אם הוא לא בטוח כדאי להחליף, בגלל נטייה לכשלים.


במספר רכבים שנבדקו נמצאו נזילות שמן בעיקר ממכסה השסתומים.


לבדוק את מערכות הדלק והוואקום.


תקלה סדרתית של הרכב בדגמים הראשונים הייתה בצינורית הבלמים האחוריים.


בעיות חשמל הן לא דבר נדיר .

לבדוק מתי הוחלף האלטרנטור - לא מחזיק מעמד הרבה זמן.

סלילי הצתה וחיישני טמפרטורה שנוטים להתקלקל יגרמו לבעיות בהנעה

וסיבובי מנוע לא יציבים.


גיר:

אמינות הגיר האוטומטי הרציף שנויה במחלוקת.

רכב שבילה את רוב זמנו בעיר יזדקק להחלפת מצמד כל 60 אלף ק"מ בערך.


מערכות היגוי ומתלים:

לבדוק היטב את מערכת ההגברה של ההגה החשמלי, שנוטה להתקלקל.

ולמרות שאמור להקל על החיים בתמרוני חניה בעיר,

משאיר את הנהג חסר תחושה מחוץ לעיר.

בנסיעה, להקשיב לרעש מכיוון הגלגלים, שיכול להעיד בולמי זעזועים לא תקינים.


בפנים:

שימושית, יחסית הרבה מקום גם במושב האחורי.

תא המטען גדול מספיק בשביל עגלת תינוק.

איכות חומרים ירודה.

הפלסטיקים בלוח השעונים נראים פשוטים, ומרעישים בנסיעה.

רעש מנוע וכביש נשמעים חזק בתא הנוסעים.


התנהגות כביש :

לא נוחה בנסיעה .


סחירות:

טובה יחסית.

עקב מבחר ענק של פונטו משומשות לא קשה למצוא אחת במצב ומחיר טוב.

חפשו רק אחת עם קילומטראז' נמוך. שטופלה בזמן.

רכבים רבים היו בחברות השכרה ובדרך כלל הם לא מומלצים אפילו במחיר נמוך.


בטיחות:

ציון נמוך במבחן הבטיחות .
__________________
פיאט כי חיים רק פעם אחת.... נו טוב בטח לזה לא התכוון המשורר
עידן מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 02:15   #4
dor
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 277
שלח הודעה דרך ICQ ל dor שלח הודעה דרך MSN ל dor
תודה רבה
dor מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 10:59   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
ממש קטלת את הרכב ידידי.
אני לא אגע בכל לדברים שרשמת, כי רובם באמת שרחוקים מהאמת, אבל אני כן אגע בעניין הבטיחות.

סתם לידע כללי, בתקופתו, הוא היה בן הרכבים הבטוחים בקטגוריה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 12:44   #6
אברג'ל ד
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
מיקום: ירושלים, מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס elx
הודעות: 108
[quote=עידן;82778]תקלות נפוצות :


מנוע:

בעיות התחממות:

שימוש במי ברז יגרום לרכב להתחמם עקב נזקים חריפים
במערכת הקירור, והחימום (ריקבון,נזילות,קורוזיה).

ובעיקר שיפוץ של ראש המנוע, עלות התיקון גבוהה.

נכון גם ברכבים שכן טופלו בפארפלו. לא מתווכח על זה. נתון. ראשי מנוע בספייס הולכים מהר

מנוע מאוורר עדין עם נטייה להתקלקל מהר יחסית.

על זה לא שמעתי. נראה לי הגזמה

חשוב לשאול את בעל הרכב מתי הוחלפה רצועת תזמון,

אם הוא לא בטוח כדאי להחליף, בגלל נטייה לכשלים.

מה זה קשור לשרשור? טיימינג יש לוודא החלפה בכל רכב בו מותקנת רצועה ולא שרשרת. לא רק בספייס.

במספר רכבים שנבדקו נמצאו נזילות שמן בעיקר ממכסה השסתומים.

מזערי ולא מהותי כלל. ונפוץ בהמון מכוניות. עלות תיקון מינימלית ביותר.
לבדוק את מערכות הדלק והוואקום.

???
בקשר לתדלוק הופכים קצת את זווית האקדח ואין שום בעיה

תקלה סדרתית של הרכב בדגמים הראשונים הייתה בצינורית הבלמים האחוריים.
??? סדרתית?

בעיות חשמל הן לא דבר נדיר .

אך ורק בגלל התקנות מקומיות. כמו בכל רכב שמגיע ארצה עירום
לבדוק מתי הוחלף האלטרנטור - לא מחזיק מעמד הרבה זמן.
אתה צוחק, נכון?
סלילי הצתה וחיישני טמפרטורה שנוטים להתקלקל יגרמו לבעיות בהנעה
סליל הצתה - כן. יש להוסיף גם חוטי הצתה שמוחלפים בתדירות גבוהה [אצלי הוחלפו כבר פעמיים. למקוריים. במוסך שמשון. אין מה לעשות, ככה זה. אגב, שכיח יותר במנועי 16 שס'. על חיישנים לא ידוע לי
וסיבובי מנוע לא יציבים.
חוטי הצתה כנ"ל. וניקוי בית מצערת.


גיר:

אמינות הגיר האוטומטי הרציף שנויה במחלוקת.
הוא דווקא ידוע כאמין ביותר מכל הגירים המקבילים של שאר היצרנים
רכב שבילה את רוב זמנו בעיר יזדקק להחלפת מצמד כל 60 אלף ק"מ בערך.
נכון. אפילו קלאץ' איכותי של וולאו ונהג עדין מקצועי

מערכות היגוי ומתלים:

לבדוק היטב את מערכת ההגברה של ההגה החשמלי, שנוטה להתקלקל.
נכון
ולמרות שאמור להקל על החיים בתמרוני חניה בעיר,

משאיר את הנהג חסר תחושה מחוץ לעיר.
זו כבר לא תקלה. מה הקשר?
בנסיעה, להקשיב לרעש מכיוון הגלגלים, שיכול להעיד בולמי זעזועים לא תקינים.
גם כשהם תקינים הם לא מדהימים

בפנים:

שימושית, יחסית הרבה מקום גם במושב האחורי.

תא המטען גדול מספיק בשביל עגלת תינוק.

איכות חומרים ירודה.
??? יותר מיתר המקבילות בשנתונים האלה? אצלי כלום לא מקרקש
הפלסטיקים בלוח השעונים נראים פשוטים, ומרעישים בנסיעה.

רעש מנוע וכביש נשמעים חזק בתא הנוסעים.
נכון

התנהגות כביש :

לא נוחה בנסיעה .

נכון
סחירות:

טובה יחסית.

עקב מבחר ענק של פונטו משומשות לא קשה למצוא אחת במצב ומחיר טוב.

חפשו רק אחת עם קילומטראז' נמוך. שטופלה בזמן.

רכבים רבים היו בחברות השכרה ובדרך כלל הם לא מומלצים אפילו במחיר נמוך.


בטיחות:

ציון נמוך במבחן הבטיחות .[/QUOTE

??? 2 כריות אוויר abs זה האבזור המקובל באותם ימים. הרכב בטיחותי בהחלט. הכל יחסי.


הערותי למעלה באדום. ואני מדבר מנסיון אישי ושל חברים קרובים. המעלה הגדולה שלו זה חיסכון אדיר בדלק. כבונוס ניתן לקבל גם עיצוב נאה, מרווח, אמינות לא רעה
__________________
כבר לא אצל שמשון.
חושבים שיש'ך יגואר.

למה מותחן 450 ש"ח?!
מקורי!!
מאיטליה!!!

"מטורפים שנוסעים בפיאט. תשלמו על הסטייל".
אברג'ל ד מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 16:35   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
4 כוכבי ריסוק עם ציון טוב מאוד, שוב, לשנתון בו הרכב יוצר.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 16:56   #8
YAKOV
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פוטו ספייס 2001 אטומטית
הודעות: 137
גיר רציף מעולה רק להקפיד על החלפת שמן בזמן
YAKOV מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 19:01   #9
עידן
Member
 
האווטאר של עידן
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 34
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
ממש קטלת את הרכב ידידי.
אני לא אגע בכל לדברים שרשמת, כי רובם באמת שרחוקים מהאמת, אבל אני כן אגע בעניין הבטיחות.

סתם לידע כללי, בתקופתו, הוא היה בן הרכבים הבטוחים בקטגוריה.
חברה אולי לא הסברתי את עצמי נכון אבל מדובר בציטוט ולא דעה אישית מתוך אתר חוות-דעת רכב

http://חוותדעת.com/content/%D7%A4%D7...A0%D7%95%D7%AA
__________________
פיאט כי חיים רק פעם אחת.... נו טוב בטח לזה לא התכוון המשורר
עידן מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 23:22   #10
ilank
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: רעננה
הגלגלים שלי: 16v elx
הודעות: 13
Smile איתך אברג'ל... גאה

יד ראשונה ELX 2001 חולה על האוטו הזה. 261000ק"מhttp://www.fiatclub.co.il/forum/imag...s/icon_eek.gif ועוד היד נטויה. שלי לפחות טופלה באדיקות הרוב על ידי (אני לא מוסכניק, סתם אחד עם מפתח מומנט ותמי4 שמוציא משקה פאראפלו). ב160K הלך גיר עלות 5K ואני מאשים את עצמי כי הייתי בולם הרבה ב L לפני רמזורים. מאז 100K על גיר מיבוא עלות 5K. ב170K הלך ראש כשנפרץ צינור ראשי ואשתי (ולא ציפיתי ממנה) לא ראתה את החום שעולה, עלות 5K. ב 180K הלך מנוע הגה עלות חצי K. ב220K החלפתי מצנן 700 ש"ח. וחיישן נקישות ב250K. אהה ו5 פעמים חוטי הצתה אולי הה מחלה שלה. חוץ מזה שוטף: מצבר, צמיגים... רבותיי האוטו זריז, חסכוני: 18 חוץ, על 120קמ"ש. 15.5 מעורב ירושלמי, הנדסת אנוש טובה, אצלי הכל עובד ולא נתקלתי בבעיות חשמל. ההגה ג'ויסטיק ואני מרגיש בדיוק מה שאני רוצה מהכביש. יציבות כיוונית מדהימה, בכלל לא מגיע לאפקט ה"נלחם בהגה". שימו צמיגים טובים והיא שקטה. אגב מותר לשים בה צמיגים 185 אז אחרי כמה חודשים בקרתי ברשות הרישוי.. מדי פעם אני משתעשע במחשבה לכתוב איזה מכתב תודה לפיאט ולציין את הערכתי על האוטו המופלא הזה שהם ייצרו שאפו. http://www.fiatclub.co.il/forum/imag...ies/tongue.gif

נערך לאחרונה על ידי ilank : 25-08-15 ב 23:27.
ilank מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
גיר קשה בפונטו ספייס elx פונטו - טכני 19 31-10-10 19:06
מגן שמש שבור בפונטו ספייס ffiiaatt פונטו - טכני 6 01-07-10 17:51
חזרתי משמשון ביהוד - סיכום כל הבעיות שהתייעצתי איתכם danceoflife פונטו - טכני 9 09-02-08 11:24
פקונג ראש בפונטו ספייס פורום הגראז' 5 10-07-07 20:57
מה הבעיות הנפוצות בפונטו 1600 סמ"ק למה הם לא פופולאריות פורום הגראז' 6 03-06-07 12:50


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד