![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
סיפור הקלאץ בפיאט שלי -מבקש הכוונה
שלום חברים
פונטו ספייס 2002 ELX ידני סיפור של קלאץ קשה ורעשים -חריקות בעת לחיצה על הדוושה משאבה עליונה הוחלפה למתכתית -זה לא הפסיק את הרעשים (רעש של גומי יבש אולי פלסטיק..) וזה לא הגומי של הדוושה-משאבה תחתונה תקינה מזה חודש הקלאץ (הדוושה) נתקעת לריצפת הרכב ואי אפשר להוציא או להכניס ידית להילוכים אתמול הוחלף הקלאץ לחדש של VALEO וזה לא פטר את הבעיה ...דוושה נתקעת לריצפה וזה תוקע גם את הידית בהילוך... כש זה נתקע, גלגל התנופה או מה שנמצא שם נשאר מחובר והרכב נוסע ברגע שאני מרים את הרגל מהדוושה, למרות שזה דבוק לריצפה .. היום אני חוזר למכונאי שלי לבירור נוסף ובתקווה לפיטרון הבעיה-אגב הרעשים באים מסט של פלסטיקים או גומיות שנמצאות על המוט שמחזיק את שתי הדוושות -קלאץ ובלמים-כך הוא טוען לפחות מישהו יכול לעזור /לכוון במה מדובר ? תודה |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אצלי שטיח יכול לתקוע את הדוושה
לדעתי משאבה תחתונה תקולה ומי שעשה לך את העבודה תגיד לו שיהיה בריא שיסיים את העבודה כמו שצריך |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2012
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 1
|
יש לי את אותה הבעיה-אז מה זה בסוף?
![]() צטט:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
שוב אני נאלץ להיות סותר.
![]() מי אמר לך שהבעיה בקלאץ ?. למה החליפו שלא לצורך ?. מחליפים כאשר הקלאץ מחליק, או המסב רועש. הבעיה היא בדיוק מה שיאיר כתב. אין לך הפרדה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
יאיר ודוד - תודה
גם המכונאי שלי אמר כך - הפרדה רק יום ראשון הרכב יגיע אליו -בינתיים אני נוסע ללא בעיות ואני לא לוחץ את הדוושה עד הרצפה לגבי הטעות של המכונאי שלא שם לב או לא יודע מה,אז שיהיה בריא באמת , אבל אם אצטרך שוב תיקון של בעיה מסוימת (לא טיפול רגיל או כדומה) אני בבעיה כי אין לי מישהו אחר וגם סבלנות "לגלות" על חשבוני $$ מכונאי אחר-אין לי. היום אין אחד שלא טועה- המבחן שלו הוא אם הוא יכיר בטעות ויקח אחריות . ![]() תודה נערך לאחרונה על ידי dutu79 : 21-06-12 ב 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אתה יכול להמשיך לחלום ולחפש מכונאי שיקח אחריות הרי מזה הם מתפרנסים
ישנם בודדים וצריך למצוא אותם ובטוח שהם לא מתחת למרפסת שלך יש פה המלצות למוסכים של פיאט וגם לא מורשים שימליצו לך |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אוי יאיר כמה שאתה צודק.
ראה כאן בדיוק אותו מקרה עם הוצאה הרבה יותר גדולה. רפי לין הפנה אותי לשם. http://www.autosport.co.il/viewtopic...ddf04f14fd112f דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
צטט:
![]() המלצות גם כן לא חסרות בכלל -רק שהן נכונות לגבי כולם עד שקורה משהו -וזה בד"כ בפעם השלישית-רביעית או יותר לאחר שפונים לאותו ה"מומלץ" זה לפחות הניסיון שלי אבל לא נורה אני אסתדר והסתדרתי עד עכשיו ![]() שבת שלום ותודה |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
משאבת קלאץ תחתונה הוחלפה גם -זה לא פטר את הבעיה...
לי יש תחושה שלא מזה הבעיה אלה גלגל התנופה נתקע מחובר וזה תוקע את הדוושה וכך גם הידית הילוכים בהילוך.. כש אין הילוך משולב אפשר לשחק חופשי עם הקלאץ והוא לא נתקע.. זה יכול להיות ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מה זה ? "גלגל התנופה נתקע מחובר וזה תוקע את הדוושה". אין מצב כזה.
מה שכן יכול להיות, שמסב הלחץ נתקע על השרוול ולא חוזר. או שאינו יושב בתוך המזלג. לא נראה לי שיש קשר "ל- כשאין הילוך משולב אפשר לשחק חופשי עם הקלאץ והוא לא נתקע.." אלא אם יש בעיה בגיר. בכול מקרה צריך להוריד שוב את הגיר, ולראות מה קורה שם. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
סיפור מעניין שקרה לי עם שמן מנוע | shacharlevy013 | פונטו - טכני | 7 | 27-09-10 14:34 |
היום שהיה...סיפור לעת ערב. | asaf123 | פיאט כללי | 1 | 04-10-09 22:21 |
סיפור על ממיר שקיבל בעיטה | turbo guy | פונטו - טכני | 15 | 18-09-08 18:36 |
סיפור עם מוסר השכל | Tzvika 16V | פיאט כללי | 6 | 24-12-07 22:53 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד