![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
טורבו....איך הוא פועל
אני לומד הרבה זמן על טורבו כיוון שאני רוצה בקרוב להתחיל בפרוייקט.
אני יסביר מה אני יודע ואשמח לתגובות. אוקיי.... טורבו:בנוי משתי טורבינות שמחוברות בציר משותף. צד אחד:טורבינת גזי הפליטה של המנוע,טורבינה מסתובבת בגלל גזי הפליטה וכל שאר הגזים ממשיכים דרך האגזוז. צד שני:טורבינת המדחס,טורבינה מסתובב עקב הסתובבות טורבינת גזי הפליטה. בין שתי הטורבינות יש את הציר וביניהם יש אטימות מוחלטת. כאשר המנוע פועל הגזים יוצאים ומסובבים את טורבינת גזי הפליטה מכך נובע שטורבינת המדחס מסתובבת ושואבת אוויר (ממש כמו שואב אבק) האוויר נשאב אל תוך טורבינת המדחס ,המדחס דוחס אותם במהירות אדירה ולכן האוויר מגיע בחום גבוה מאוד,לשם כך יש את האינטרקולר. האוויר שעובר מטורבינת המדחס לכיוון האינטרקולר עובר תהליך קירור וצינון כדי שהאוויר הנכנס לסעפת היניקה (ומשם לחלל הצילינדר*) יהיה כמה שפחות חם כיוון שאוויר חם גדול בנפחו מאוויר קר,וכדי שיהיה אפשר לדחוס כמות גדולה יותר של אוויר יש לקרר אותו. לאחר הרכבת הטורבו (וברור שזה כולל חיזוקים למנוע**). יש להחליף את משאבת הדלק,וכדאי גם לעשות פורטינג,בפליטה חובה (כדי שלא יהיה לחץ גבוה במנוע,ביניקה כדי שייכנס יותר אוויר ודלק). תקנו אותי בטעויות שלי!!! תודה רבה בן!
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
טורבו
וכאן ניתן לראות כיצד נראה ופועל טורבו לרכב: http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=881
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
התאוריה יפה מאוד , אבל למעשה ההרכבת טורבו בצורה מקצועית דורשת ידע רב וכמובן כלים יקרים .
אני כבר חוקר את הנושא שנים והיום כבר לא רחוק מביצוע . אני לומד לתכנת את מחשב הרכב המקורי להתמודד עם טורבו עד לגדישה של 1 באר . כן מה ששמעתם מחשב רכב מקורי .. יש בחור שמסייע לי אך לאחרונה הפסיק אני צריך להתמודד לבד עם הרבה דברים . אם למשהו בפורום יש חיישן למבדה WIDEBAND ובקר אשמח להשאיל אותו לצורך כיונים . למעשה אם מרכיבים אטם מתכת להורדת קומפרסיה . ניתן להגיע ל125 כוחות סוס בגדישה מכווונת להפליא במנוע סטנדרטי . 1250 הזרקה רב נקודתית .
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| המאורר פועל רק על מהירות גבוהה. | amir684 | פונטו - טכני | 21 | 06-08-10 04:25 |
| מה פועל בסיבוב חלקי של המפתח | shachar | פונטו - טכני | 8 | 22-05-09 19:30 |
| מנוע(?) פועל לאחר כיבוי. | gamba | בראבה - טכני | 2 | 05-09-08 02:37 |
| המזגן פועל מוזר בבראבו 96 1600 | jokerax | בראבו - טכני | 2 | 11-06-08 17:41 |
| פונטו דור ראשון|מגב אחורי לא פועל | amimalka | פונטו - טכני | 6 | 21-01-08 21:15 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד