![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו קבריולט
הודעות: 92
|
שאלה אטם מכסה שסתומים ?
למה כול אטם שסתומים שאני קונה ומחליף נוזל אחרי שבועיים ?.? אולי זה בגלל שזה חליפי ולא מקורי?
כמה צריך לעלות מקורי? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
יש כאלה שלא יושבים טוב ואז הם נוזלים
אני שמתי סיליקון שכבה דקה על ראש המנוע ונסגר הסיפור |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אם תקפיד ותסגור לפי הוראות יצרן 15nm, לא יהיו נזילות גם באטם חליפי.
סיליקון שכבה דקה לא יזיק. דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פונטו דור 1
הודעות: 99
|
יש לי אחד ספייר של ויקטור ריינץ, קניתי סט שלו והיו שם שניים.
אגב אל תשים סיליקון. אני בחולון.
__________________
מדריך מצולם להחלפת שעונים בפונטו דור 1 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
סיליקון לא יכול להזיק.
נזילה זה מחלה של הפונטו מהסיבה שהראש הוא באלכסון,אם תשים לב נוזל רק בצד שקידמי בצד האחורי לא נוזל. מעט סיליקון אדום יעזור . תמרח מעט סיליקון תחכה 5 דקות.אחרי 5 דקות שהוא מתחיל להתייבש תסגור את המכסה ,חכה 15 דקות שייתיבש כדי שלא יהיה מצב שתניע ויכנסו חתיכות לבפנים. אצלי שמתי סיליקון וכבר חודש שום נזילה כמו חדש,אם לא שמים סיליקון זה נוזל אין מה לעשות שום אטם לא יעזור בזה. לא ייצא לי לראות פיאט שלא שמו בה סיליקון אדום והראש מנוע לא מלוכלך. הקפד לנקות לפני שאתה שם סיליקון עמיד בחום כדי שלא יתערבב בשמן מקרה כזה ימנע אטימות מוחלטת. יש אפשרות לשים ברגים עם אום בצד שני וכך תיהיה גם אטימות מוחלטת. בן.
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נכון סיליקון לא יזיק.
אבל מנסיוני סילקון שמים כאשר מפרקים שוב את המכסה לאחר תקופה, ולא מחליפים לאטם חדש. מאחר שהחלפת האטם קלה לבעל רכב. אין מייחסים חשיבות לסגירת הברגים לפי הוראות יצרן. היצרן לקח בחשבון את מידת החיזוק, בהתחשב בשינוי הטמפרטורה של המנוע, קר וחם. כאשר האתם לחוץ מידי, הוא מתייבש אין לו את האפשרות להתרחב ולהתקבץ, בצורה כזאת שהוא עדיין יאטום. לכן לא צריך להוסיף אומים לברגים. בעניין הסיליקון, היה לי וויכוח קשה עם חבר הפורום שהביא לי פיאט פונטו , לשיפוץ ראש. אמר לי שגיא ממוסך ליליין ברחובות, אמר לו שיש לשים סיליקון על אטם הראש. סירבתי. הבחור צילצל לליליין כדי להשמיע לי שצריך למרוח סיליקון. גיא אישר. אמרתי לו שיקח את הרכב אליו שהוא יבצע, נגמר בסוף שלא שמתי. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 17-03-11 ב 23:46. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מכסה שסתומים - לסגור עם מומנט? | chesh | פונטו - טכני | 3 | 12-03-10 19:07 |
| שאלה- מכסה תא דלק | ספייס06 | פונטו - טכני | 6 | 12-03-09 12:43 |
| כיוון שסתומים ב-MK1 | yair068 | פונטו - טכני | 4 | 01-03-09 21:14 |
| שאלות לפני החלפת מכסה שסתומים ושמן גיר בפונטו | פורום הגראז' | 2 | 08-08-07 13:59 | |
| כיוון שסתומים פונטו 60 | פורום הגראז' | 2 | 21-01-07 22:11 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד