![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שאר הדגמים - טכני דגמים שלא מופיעים למעלה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
בדיקת זליגת זרם.
שלום לכולם.
השאלה שלי איך אני יכול לבדוק אם יש לי זליגת זרם? אלה בשפה יותר ברורה, כאשר הרכב כבוי האם ישנו צרכן אשר צורך לי את הזרם של המצבר ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
פשוט . קח רב מודד עם אפשרות למדוד זרם DC .
נתק את הקוטב החיובי . כוון את רב המודד לפונקציה של זרם DC תתחיל במקסימום זרם שהמכשיר יכול למדוד (יתכן כי צריך למקם מחדש את ידיות המדידה ) חבר אחת מהן לקוטב היובי במצבר ואת השניה לכבל הפלוס ברכב . ראשית ראה אם יש קריאה במכשיר . פתח את דלת הנהג וראה אם הנורה למעלה דולקת . במצב זה בדוק שוב קריאה לוודא שחיברת נכון . צריכה להיות קריאה של 500 -1000 מיליאמפר . סגור את הדלת ובדוק שוב אם כאשר הדלת סגורה והאזעקה כבויה יש קריאה גבוהה יחסית אז יש זליגה . לא אוכל לומר לך מה הזרם זליגה התקין אני מניח שכמה שיותר נמוך יותר טוב . עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד