מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מכירה/קניה > קניה
עקוב אחרינו ב-RSS

קניה רכבים ואביזרים לקניה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אהבה זהובה.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-05-09, 23:32   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
מההודעה הראשונית ניתן להבין שהנ"ל רוצה חלקים משומשים, אז המלצתי על הפירוקייה. כמובן שחלקים מסוג זה עדיף כבר לרכוש חדשים בשביל השקט הנפשי.

במוסכים המורשים החלקים עולים יקר (אך הכל יחסי), לאונו על יוניט שילמתי כ- 120 ש"ח ועל טרמוסטט כ- 250 ש"ח- לא זוכר בדיוק, וזה היה ללא עבודה וללא מע"מ, ניתן לרכוש תחליפי איכותי בפחות כמו שיאיר ציין.

אגב, אי אפשר להתקשר "עכשיו" (שעה 20:30)- סגור שם בשעות כאלו.
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
יוניט מאוור s_nadav פונטו - טכני 18 14-06-09 01:50
גיר לפונטו נפח 1250 שנת 1997 snufkin פונטו - טכני 6 14-01-08 14:20
מאוור לא מתכבה.... alex699 אונו - טכני 12 29-12-07 18:55
מאוור הרדיאטור נח לו פורום הגראז' 47 21-08-07 12:56
מנוע לפונטו 1250 מפירוק מכירה 1 03-05-07 21:24


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד