לזה אתה קורה מעצבן?
הידעת שבפיאט טמפרה על מנת להחליף או בכלל לגשת לרמקול הקדמי שמאלי, יש צורך לפרק את כל הדשבורד....!
לזה אני קורה מתסכל!
שלא לדבר על החלפת נורת לוח שעונים שכדי להחליף נורה צריך לפרק את כל הדשבורד לחלוטין, לאחר מכן לפרק מהדשבורד את הכיסוי ורק לאחר מכן ניתן בזהירות להחליף נורות!! , הדגימו לי את זה במוסך מורשה פיאט מוסך כחול לבן בפתח תקוה (שהיה המוסך היחידי בכל המרכז שהסכים בכלל להתעסק עם לוח השעונים של פיאט טמפרה ולפרק אותו)
צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon
היום החלטתי שנמאס לי, ואני מחליף את הנורות השרופות של בוררי הטמפ', מאוורר, מצית וכו'.
ניגשתי לעבודה שמח וטוב לב.
לקח לי בדיוק מספר דקות בודדות להפוך לעצבני וחמום מוח.
מסיבה כלשהי בשביל לפרק את הכיסוי יש צורך לפרק את כיסוי תיבת ההילוכים וכל התעלה המרכזית שבין הכיסאות - ברמת העיקרון - גם את הכיסא של הנהג!!! ישנו בורג אחד בתעלה, שנמצא ליד כיסא הנהג, והגישה אליו היא על גבול הבלתי אפשרית! ישנו מרווח קטנטן של 2-2.5 ס"מ בלבד בין הבורג לכיסא, וכל ניסיונות הגישה הנורמלים (כולל הזזת הכיסא קדימה ואחורה, למעלה ולמטה) לא צלחו! (בעזרת אילתור לא שפוי בעליל לבסוף הצלחתי תוך כדי כאבים ביד ובגב :P )
לכן, במקום הצפי של גג חצי שעה עבודה - מצאתי את עצמי מבלה ברכב משעה 16:30 עד 19:00!!!
גם שלבסוף הכיסוי פורק - הגישה לנורות הייתה זוועתית, בקושי היה אפשרי עם שפיץ פלייר להגיע אליהן!
הקטע האבסורד, שראיתי באחד הפורום בחו"ל (לא זוכר איזה) דוגמה לפירוק הקונסולה הזו, ושם (דגם ידני יש לציין ולא רציף) הוא הציג את זה בכל כך פשטות, מבחינתו היה צריך לפרק רק את ה-4 ברגים שמחזיקים את הכיסוי של הקונסולה ולמשוך אותה מעט החוצה ובזה זה נגמר.
אויייי איטלקים...ועוד אומרים שהצרפתים מסבכים את החיים...
|