![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 7
|
אמ;לק - ראש מנוע(?). ההמשך בפנים
אהלן חברים.
אני הבעלים (הגאה?) של פונטו ספייס דינאמיק 2005 16V. **סיפור דרך ארוך** הרכב נסע בסה"כ בסדר עד אתמול, ואז קרה משהו מוזר. לאחר נסיעה בין עירונית של 25 ק"מ בה הכל היה כשורה כמו תמיד, עצרתי לתדלק ולמלא אוויר בגלגלים, משהו כמו 10 דק'. כשהנעתי את הרכב מד החום קפץ מיד לחום הכי גבוה ונדלקה נורה. נסעתי עוד כמה מאות מטרים למקום בטוח ועצרתי בצד. ראיתי שחסר קצת נוזל קירור ברדיאטור, המתנתי רבע שעה, הוספתי, ונסעתי עוד 3-4 ק"מ הביתה. לאחר 12 שעות בערך נסעתי בערב כדי לבדוק את מצב הרכב. הטמפ' היתה יציבה באמצע עד ששוב עצרתי (אגב, באותה תחנת הדלק המנחוסית). ושוב, לאחר ההנעה, החום טיפס. כיביתי את הרכב, המתנתי חצי שעה, ואז הוא גם לא הניע. הופיעה הודעת EBD Failiure, והשעון התאפס (מה שאומר שהיה איזשהו ניתוק מצבר?). הנעתי עם כבלים, ונסעתי שוב, 2-3 ק"מ הביתה (החום היה שוב יציב). היום בבוקר גררתי את הרכב למוסך פיאטון בת"א. שלמה ביצע בדיקת אטמים (לא בנוכחותי) וטוען שמדובר בראש מנוע. **עד כאן הסיפור** אז קודם כל א', האם זה נשמע הגיוני שזה ראש מנוע הסיפור? מה בדבר ההנעה עם כבלים? וזה שזה קרה אך פתאום בלי שום סימנים מקדימים? מעולם לא היתה לי בעיית התחממות ולו הכי קלה עם הרכב. ב', בפיאטון שלמה מדבר על סדר גודל של 4000 ש"ח. יתרונותיו של המוסך ידועים לכל, זה כן. אך מעבר לזה שהמחירים אצלו מראש לא הכי זולים, הוא מבצע עבודה פדנטית מאוד. ברכב חדיש לטווח ארוך זה נהדר, אבל ברכב בן 11 שלא אמור לשמש לעוד הרבה זמן, זה עשוי להיות מעט מיותר (לא?). האם הצעת המחיר נשמעת ריאלית? האם יש מוסכים אחרים מומלצים שניתן לטפל בהם ברכב? מודה לכם על הקריאה ועל התשובות ![]() מתן |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 7
|
הונחו לפני שתי אופציות:
תיקון יותר מקומי - סט אטמים (ומסביב) - 450 משאבת מים - 200 צינור (כלשהו.. כתב של מוסכניק ) - 250 עבודה - 1200 סה"כ 2200 לא כולל מע"מ. תיקון מקיף אותו דבר עם תוספת של - חריטה חיצונית של הראש 900 תרמוסטט 120 תוספת עבודה עוד 300 שקל סה"כ יוצא 3500 לא כולל מע"מ. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
ראש המנוע
לעניות דעתי, לאחר פירוק ראש המנוע מהרכב, אם הוא לא ישר אז אין מנוס
וחובה לבצע בו חריטה כדי לישרו. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| כנראה הלך מחשב ניהול מנוע - פרטים בפנים. | שמר | פונטו - טכני | 18 | 11-06-15 15:24 |
| החלפת ראש מנוע למוגדל- פרטים בפנים | ozio | אונו - טכני | 5 | 27-01-13 00:19 |
| מחפש בנרות - הסבר בפנים. | spidi | פונטו - טכני | 2 | 14-11-11 22:59 |
| מכסה מנוע (או, איך מנקים חלקים בפנים) | dor | פיאט כללי | 4 | 16-12-10 10:10 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד