מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-08-12, 14:36   #11
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אם כבר בחלקים תחליפים עסקינן,
מה בנוגע למסנן שמן תחליפי?
במהלך שיפוץ ראש המנוע החליפו לי את פילטר השמן, ומאז בכל הנעה נורת השמן נשארת דלוקה למשך שניה וחצי.
הבנתי שזה נובע מכך שבפילטר חליפי אין שסתום אל חזור, ולחץ השמן יורד בכל פעם שמכבים את המנוע, ונבנה לחץ מחדש בכל הנעה.
האם הדבר מזיק למנוע ובאיזה מידה?
מה העלות של פילטר שמן מקורי והיכן ניתן לרכוש בבאר שבע?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-08-12, 14:56   #12
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מסנן שמן מקורי

תוכל לקנות מסנן שמן מקורי (וגם חלפים אחרים) במוסך מורשה היבואן:
www.fiat.co.il/heb/services.aspx?area_id=4
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-08-12, 15:16   #13
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מסנן שמן מקורי ניתן לקנות כמעט בכל חנות חלפים.
לא בכל מסנן חליפי אין שסתום.
אם לא נשמעים בשניה וחצי לאחר ההנעה תיקתוקים מהמנוע, לא יגרם נזק.
אבל אם אתה רוצה להיות בטוח, החליף מסנן.
במכוניות שהמסנן מורכב עם הפתח כלפי מעלה, לא צריך שסתום. בפיאט צריך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-08-12, 20:16   #14
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
השאלה חשובה ומאתגרת.
כן, ייתכן שקויל עושה רק חצי עבודה ובצילינדר אחד הוא מתפקד ובצילינדר השני לא.
משום שבתוך קוייל אחד, ישנם שני סלילים נפרדים לכל זוג צילינדרים, שמקבלים באותה העת אות.
ואם אחד מהם מקוצר, לא יעביר ניצוץ.
בדוק מחיר של קוייל, אם המחיר לא נורא כל כך קנה חדש. אם תחליט על משומש, צור קשר יש ברשותי כמה קויילים משומשים תקינים מפירוק.
דוד.
האמת שיש בתוך הקוייל סליל אחד שמשותף לשני צילינדרים ואני מתכוון לסליל המשני כמובן.
אם הסליל מקוצר למינוס וזה לרוב מה שקורה לקויילים האלו להם, הצילינדר "החיובי" ימשיך לעבוד וצילינדר "השלילי" לא.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-08-12, 22:04   #15
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא מסכים איתך.
אתה טוען שיש סליל מישני אחד לשני צילינדרים. אם הוא מקוצר למינוס, לא יעביר ניצוץ בשני צילינדרים. זכור שקוייל הוא למעשה שנאי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-08-12, 14:06   #16
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
מה לעשות אבל זהו המבנה של קויל לשני צילינדרים...גוף המנוע הוא זה שסוגר את המעגל ולכן אם הקוייל במעגל המשני שלו יהיה מקוצר לגוף עדיין יהיה ניצוץ אך רק לצילינדר אחד.
כאשר המערכת תקינה, הניצוץ בצלינדר אחד קופץ בין האלקטרודה המרכזית לגוף המצת (החיובי) ובשני מגוף המצת לאקלטרודה המרכזית.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-09-12, 20:55   #17
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
קניתי קויל תחליפי ב-100 ש"ח והבאתי למוסכניק להרכיב.
עם הקויל החדש המנוע בכלל לא הניע. המוסכניק אמר שחוטי ההצתה פגומים גם הם. וקניתי חוטי הצתה ב-80 ש"ח והמוסכניק החליף.

כרגע אני עם חוטי הצתה חדשים והקויל הישן. עדיין צריכת הדלק הממוצעת גבוהה מאוד, אך יש שיפור קטן מאז החלפת חוטי ההצתה (ייתכן והשינוי נובע מאופי נהיגה יותר מאשר מהחלפת חוטי ההצתה)
הצריכה הממוצעת לפני החלפת החוטים הייתה 7.25 ק"מ\ליטר ועכשיו היא 7.65 ק"מ\ליטר.

המוסכניק אמר לי ללכת לחשמלאי שיבדוק לי מה הבעיה במערכת ההצתה.
החלטתי קודם לעשות כמה בדיקות בעצמי:
כשהמנוע מונע ניתקתי חוט הצתה אחד בכל פעם. בניתוק של אחד מהם, לא רק שהמנוע לא התרגש מהניתוק, אלא בכלל לא היה ניצוץ בקויל.

האם באמת צריך חשמלאי בשביל לפסוק מה הבעיה או שניתן להאשים את הקויל באופן אוטומטי ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שוב לא סוחב וצריכת דלק גבוהה + מתחמם, פתרון? 0r3n פונטו - טכני 23 20-05-11 03:55
צריכת דלק - גבוהה? komoto פונטו - טכני 12 03-12-10 03:25
צריכת דלק גבוהה מאד elad1000 פונטו - טכני 39 06-10-10 01:14
צריכת דלק גבוהה s_nadav פונטו - טכני 26 01-04-09 15:37
צריכת דלק גבוהה לאחר ראש מנוע ! Rotem פונטו - טכני 5 23-03-09 23:53


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד