|
צהריים טובים דוד,
הנעתי את הרכב בחניה (במצב מישורי לחלוטין אם זה רלוונטי) אחרי משהו כמו 5-7 דקות מד החום הגיע לחצי קו מתחת לנקודת האמצע ולא זז משם במשך משהו כמו עשר דקות נוספות (קצת יותר). בזמן הזה המאוורר לא נכנס למצב פעולה אז החלטתי לתת קצת גז (טורים קבועים על 2000 בערך) לאיזה דקה, הפסקה קלה ואז עוד חצי דקה והמאוורר נכנס לפעולה. המאוורר המשיך לפעול דקה שתיים (אני כבר לא לחצתי על הגז) ואז הפסיק - כל הזמן הזה המחוג לא זז (אולי ממש מעט ולא שמתי לב).
החלטתי לתת גז שוב והפעם המשכתי גם כשהמאוורר החל לפעול - המד חום עלה מעט מעל החצי והמאוורר עבר למהירות הגבוהה שלו. לאחר שהמאוורר נכנס למהירות השנייה קרה מה שהלחיץ אותי (אני מקווה שסתם יותר מדי) ולמרות שהמנוע לא פלט חום חריג (אפשר לגעת בצינורות שסביבו וכו') מד החום המשיך לטפס בלי להפסיק. דוממתי את הרכב לשתי דקות וכשהנעתי הרכב התנהג כאילו לא קרה כלום בצורה תקינה.
זה מחדד איזשהי אבחנה?
נ.ב.
דוממתי את הרכב כשהמד חום חום איפשהו בין האמצע ל 3/4 (יותר לכיוון ה3/4)
נערך לאחרונה על ידי shmzaken : 16-11-11 ב 12:10.
|