צפה בהודעה יחידה
ישן 20-09-11, 06:53   #5
laptawp
Senior Member
 
האווטאר של laptawp
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 387
צטט:
במקור פורסם על ידי צביקה קרבורטור צפה בהודעה
עשן כחלכל מעיד על שריפת שמן דרך יניקת שמן דרך הטבעות שמן ישירות לתא השריפה, ומשם בצורת עשן כחול החוצה דרך צינור הפליטה!


שטויות במיץ עגבניות !
כל מנוע גם ברכב חדש, בהוצאת המדיד יפלטו אדי שמן חם דרך פתח המדיד, או כל פתח שמן אחר במנוע, כמו למשל צינור הנשם, או להבדיל מכסה מלוי שמן.
גם שתחמם שמן במחבת לשם טיגון ביצה/ קציצה/ או ציפס, בעת שהשמן יתחמם יפלטו אדים ועשן עם התחממות השמן, וזה בהחלט נורמלי.
מיותר לציין שאסור להוציא מדיד במנוע עובד. אסור לפתוח מכסה מלוי שמן במנוע עובד.
ופתיחת מכסה מלוי שמן והתזת שמן דרך המכסה, הוא דבר נורמלי, ולא מעיד כל על מצבו של המנוע, וזאת כמובן לא הדרך לבדוק זאת.
מצד שני, צמיגות שמן לא מתאימה, טבעות שחוקות, וגומיות שסתומים יבשות, יגרמו לפליטת עשן כחול או לבן, שריפת שמן גבוהה, וצינורות נשם סתומים, יגרמו ללחצים בעוקת השמן(בית הארכובה), ולפליטת שמן דרך המדיד, דרך מחזירי השמן, ודרך אטמי מכסה שסתומים וצינורות נשם.
בברכה
צביקה
תודה רבה על המידע. חומר מאוד שימושי.
כשיו אני בוודאות יודע שזה תקין.
אגב. חבר טוב קנה פנדה חדשה מהחדברה. הרכב עבר 6 אלף קילומטר. אחרי נסיע ארוכה אותו דבר. אחרי שכיבינו את המנוע והוצאנו מדיד גם היה טיפה עשן לבן.
laptawp מנותק   הגב עם ציטוט