צודק בהחלט!
גם אני אחרי ששמעתי על בעיית ההתחממות וההשחזת ראש מנוע... והתאונות...
חשבתי לעצמי שעדיף לחכות למשהו אחר, גם אם יותר קילומטראז.. אבל ששמרו עליו טוב
ללא תאונות או התחממות!
המורה שלי אמר שזה יכל לפגוע במנוע בצורה רצינית.
ויכול לעשות אח"כ נזקים.
כל כמה זמן צריך להשים את הנוזל קירור?
והגיר הרובוטי עם מניעת ההתדרדרות? (אם יש כזה דבר..?)
תודה רבה ערן!
צטט:
במקור פורסם על ידי dodihob
דבר ראשון אל תיקני רכב בחיפזון, שם קורות טעויות.
בנוגע לצריכת הדלק, המנוע 80 כ"ס (ידני/רציף) צורך קצת יותר דלק, אך לא משהו משמעותי במידה ותנהגי בחסכון והוא גם נמרץ ונעים יותר לנהיגה.
יתרון של ה-80 כ"ס = יותר חזק, אבזור גבוה יותר, וגיר אוטומט אמין/חסכוני/מהיר. ועם זאת תחזוקה קצת יותר יקרה מהדגם 60 כ"ס בשוטף.
יתרון של ה-60 כ"ס = מעט זול יותר בתחזוקה השוטפת, פחות לחץ על טיפול טיימינג (לא יקרה כלום, אבל בכל זאת אם נתקעים ולא קרה כלום למנוע צריך להזמין גרר..גם כסף), בכל מקרה משהו שלא משנה במידה ומטפלים כמו שצריך. המינוס הוא הגיר הרובוטי ללא היל-הולדר (מתדרדרים בעליה) ואמינותו לא בשמיים.
במידה ואת הולכת על ידני הייתי ממליץ פנדה/פונטו 80 כ"ס ידנית..אוטומט - פונטו 80 כ"ס רציפה.
ואני אומר את זה כהמלצה אישית..פיאט רגישות לבעיות חום (הזנחה), לא לקנות רכב שלא טופל עם נוזל קירור יעודי / היו לו בעיות התחממות / ראש מנוע.
זה אוטו נפוץ, יש מכוניות שמורות, תמתיני ותיקני אחד שמור ולא תתחרטי על הקנייה.
תזדרזי ותקפצי על הראשון בגלל קילומטראז נמוך ואז תקללי את הרכב ולא תיקני עוד פיאט בחיים (כמו כל שאר המלעיזים שקונים רכב במחיר מציאה ומצפים לרכב סופר אמין וחסכוני ואז מתחילים התקלות ומאשימים את החברה/רכב)
אז שיהיה לך הרבה בהצלחה
ערן
|