צטט:
במקור פורסם על ידי ben_david7
מנוע בנזין פועל על עקרון של שריפת תערובת אוויר ואדי בנזין.
עם פילטר אוויר פתוח (כמובן במקום שיזרים יותר אוויר ,לדוגמא איפה שנמצא פנס הערפל כך שבזמן נסיעה ייכנס האוויר) זה עדיין לא ייתן כלום.
כיוון שלא הוחלפה משאבת דלק.
לא הורחבו מעברי כניסת האוויר ויציאת הגזים בראש מנוע +לא הוחלפו סעפות.
אין ציפ במחשב\מחשב ניהול שונה.
אך פילטר אוויר פתוח עלול לתרום לרעש כמעט זהה של רכב שהוציאו ממנו את הפילטר.
גם "אגזוז לחץ" לא ייתן כלום לא משנה איזה גודל הוא יהיה, אם לא הורחבו הסעפות נעשה פורטינג, הוחלף מחשב,הוחלפה משאבת דלק .
הדבר הכי קרוב זה אם תוחלף כל הצנרת (וזה כמובן לאחר הרשום (פורטינג וכדומה...).
אז למי שחיי בסרט שהוא שם פילטר אוויר פתוח, מלביש אגזוז זרימה חופשית במקום דוד משתיק והוא חושב שהוא הולך לעוף כמו 2.8 VR6 עם קיט טורבו שיפסיק לחיות בסרט, זה לא ייתן כלום.
אני מעדיף לשפר ולהוסיף דוד....למה למשוך את עיני המשטרה?
זה כמו לשים בקבוק פלסטי בגלגל של אופניים , לא עדיף לקנות אופניים טובות יותר?
לא עדיף לעמוד ברמזור שאנשים יצחקו ואז לתת להם להריח את ריח הצמיגים השרופים?
אולי אני טועה אבל זאת דעתי...
בכל מקרה הכוונה הייתה לעלות את דעתי ולא לפגוע בנאמר מעליי 
|
להחליף משאבת דלק ?בשביל מה בדיוק ?
פורטינגים ?
החלפת סעפות ?
מחשב ניהול ?
בואנה בן אדם ,הבחור רצה להחליף לפילטר פתוח בסך הכל .לא לבנות דרגסטר.
הכנסת אותו לבניה של 100000 שח
ואתה יודע מה ?לא נראה שעשית משהו מכל מה שהצעת .
ו VR6 טורבו ?מה הקשר שלה בכלל ?המקסימום שהיא יכולה לעוף זה שלוש פעמים
בשבוע למוסך וזה בשבוע טוב ..VR6 טורבו זה לחיות בסרט ידידנו..סרט רע.
נחזור לעיניין .פילטר איכותי שממוקם במקום מאוורר יכניס אוויר בקלות .
אבל אז צריך לדאוג לפליטה טובה .ולשמור על "בק פרישר" תקין.
ברגע שיש יניקה טובה ,ופליטה טובה .זה מתורגם לכוח ..נקודה .הכי בסיסי הכי פשוט .