צטט:
במקור פורסם על ידי Roi b.e
אני התייאשתי מזה.
ןלא מעונין לחזור לקטע של המכלולים,
מה גם שהשלמתי עם זה כנראה מנוע "עייף"
שאלתי היתה,
האם במצב כמו שיש בתמונה,
יש בעיה להוסיף וונטה, במקביל לוונטה קיימת?
האויר שיעבור בוונטה הראשונה יעבור גם בשניה? ללא בעיות?
או שחייב פתח.
תודה, רועי
|
ממש לא ממליץ כבר רשמתי קודם אבל אם אתה מתעקש אז לפי ההגיון הבריא שלי אין טעם להרכיב וונטה על וונטה אלא רק אחת ליד השניה, אם כבר יש לך שתי וונטות האפשרות שלך לרכוש אחת עם הספק גדול מהקיים ולהחליף את אחת מהמורכבות כרגע
יש איזושהי סטיגמה על הפונטו שהרכב מתחמם, אני יודע מניסיון של הרכב הקודם שלי וגם על רכבי ספייס של חברים שטיפלתי להם במערכת הקירור אם הכל תקין ולפי הספר וחלקים איכותיים אין סיבה שהרכב התחמם בנסיעה רגילה וממוצעת וזה מנסיון אישי, גם כשהשאלתי מדי פעם מחברי בעלי הספייס את הרכב לנהיגה שלי הרכב לא התחמם כלל וכלל וזה בנסיעה באזורים הררים בהם אני גר אז עזוב שטויות יש גם מכונאים שהחליטו שמהנדסי הרכב התקינו בפונטו טרמוסטט בטעות והם דואגים להוציאו כי המהנדסים טעו
ובישראל אין צורך בטרמוסטט וזה כמובן בשיא הציניות