צפה בהודעה יחידה
ישן 18-04-11, 12:03   #3
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה:
כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים.
במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים.
לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב.
דוד.
איזה קטע יא אללה ,
עכשיו דיברתי עם המכונאי שלי וקיבלתי כמעט את אותו הסבר .
פשששש,דוד ,אהבתי את הבקיאות אח שלי ..
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט