צטט:
במקור פורסם על ידי yair068
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן, (הוספתי מחזירי שמן פולי תחתון ועליון בטיימינג)
|
תאמין לי יאיר אתה פשוט נכס לפורום הזה, אתה רק שוכח לכתוב בכל תגובה "הוראות אלה נכתבו בדם"