צפה בהודעה יחידה
ישן 21-12-10, 12:02   #4
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יאיר מה המצב?

אין סיכוי שאתחיל פרוייקט כזה על האוטו שלי. (למרות שזה די קורץ)
העלויות גבוהות לי מידי והרי מלכתחילה חיפשתי רכב זול לאחזקה ושיהיה חסכן בדלק.
סה"כ עברתי את הגיל של ההשתוללויות ואפילו בשש בבוקר כשלכאורה אפשר קצת להרביץ, באיילון כבר יש המון תנועה והרבה קרציות שנוסעים בצד שמאל, אז אני נוסע לי ברגוע.

מבחינת חיזוקים, אני מודע לזה שצריך לחזק כמעט הכול ב-מנוע/גיר/קלאץ'/ציריות/משולשים ומה לא, אחרת באמת משהו יתפרק, אבל בהודעה שלי התעניינתי בדבר אחר: יחסי העברה מוגדלים בגיר. אם המנוע שלי מספק כוח כמעט פי 3 מהנורמל, למה שלא אגדיל את יחסי ההעברה להילוכים ארוכים יותר? השאלה שוב אם יש אופציה לקחת גיר מקורי ולבצע בו את השינוי ע"י החלפת גלגלי השיניים הסופיים (ממש לפני הדיפרנציאל) ובכך לשנות את כל ההילוכים באותו יחס, להילוכים ארוכים יותר, ובכך להשיג מהירות מירבית גבוהה מאד מבלי להיכנס אפילו לאזור האדום.

יום טוב!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-12-10 ב 12:19.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט