יאיר מה המצב?
אין סיכוי שאתחיל פרוייקט כזה על האוטו שלי. (למרות שזה די קורץ)

העלויות גבוהות לי מידי והרי מלכתחילה חיפשתי רכב זול לאחזקה ושיהיה חסכן בדלק.
סה"כ עברתי את הגיל של ההשתוללויות ואפילו בשש בבוקר כשלכאורה אפשר קצת להרביץ, באיילון כבר יש המון תנועה והרבה קרציות שנוסעים בצד שמאל, אז אני נוסע לי ברגוע.
מבחינת חיזוקים, אני מודע לזה שצריך לחזק כמעט הכול ב-מנוע/גיר/קלאץ'/ציריות/משולשים ומה לא, אחרת באמת משהו יתפרק, אבל בהודעה שלי התעניינתי בדבר אחר: יחסי העברה מוגדלים בגיר. אם המנוע שלי מספק כוח כמעט פי 3 מהנורמל, למה שלא אגדיל את יחסי ההעברה להילוכים ארוכים יותר? השאלה שוב אם יש אופציה לקחת גיר מקורי ולבצע בו את השינוי ע"י החלפת גלגלי השיניים הסופיים (ממש לפני הדיפרנציאל) ובכך לשנות את כל ההילוכים באותו יחס, להילוכים ארוכים יותר, ובכך להשיג מהירות מירבית גבוהה מאד מבלי להיכנס אפילו לאזור האדום.
יום טוב!