צפה בהודעה יחידה
ישן 17-12-10, 22:16   #8
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
ההבדל בקירור במנוע הוא ראשית במעברי השמן לבוכנות (בטורבו גדולים יותר ) . לגבי הראדיאטור כיום ניתן להשיג ראדיאטור מים גדול ועבה (כמו שמותקן אצלי ואצל חברי יאיר 068 ) יתכן וקירור שמן ידרש לקירור נוסף בעת גדישה . לכן קירור לא יהווה בעיה לדעתי . (אם מעברי המיים נקיים )

ניתן לגדוש מנוע 1.2 עד ל120 כוחות סוס ללא החלפת מכלולי מנוע . נדרשת הורדת דחיסה 1.5 ממ + אטם (נתון בדוק בדיינו ) הבלוק מנוע עמיד עד 200 כוחות ועם החלפת בוכנות והורדת יחס דחיסה נוספת ניתן להגיע ל 177 כוחות .

היו טענות שיותר אך לא בדוקות . בחו"ל בשונה מארצינו הרוב חוקי ולכן השעשוע הופך להיות מעניין יותר .

אני חייב להצדיק את חברי יאיר שאכן רכבו מתנהג שונה מהרבה פונטו אחרות שנסעתי עליהם .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט