|
ההבדל בקירור במנוע הוא ראשית במעברי השמן לבוכנות (בטורבו גדולים יותר ) . לגבי הראדיאטור כיום ניתן להשיג ראדיאטור מים גדול ועבה (כמו שמותקן אצלי ואצל חברי יאיר 068 ) יתכן וקירור שמן ידרש לקירור נוסף בעת גדישה . לכן קירור לא יהווה בעיה לדעתי . (אם מעברי המיים נקיים )
ניתן לגדוש מנוע 1.2 עד ל120 כוחות סוס ללא החלפת מכלולי מנוע . נדרשת הורדת דחיסה 1.5 ממ + אטם (נתון בדוק בדיינו ) הבלוק מנוע עמיד עד 200 כוחות ועם החלפת בוכנות והורדת יחס דחיסה נוספת ניתן להגיע ל 177 כוחות .
היו טענות שיותר אך לא בדוקות . בחו"ל בשונה מארצינו הרוב חוקי ולכן השעשוע הופך להיות מעניין יותר .
אני חייב להצדיק את חברי יאיר שאכן רכבו מתנהג שונה מהרבה פונטו אחרות שנסעתי עליהם .
עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..
עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
|