צפה בהודעה יחידה
ישן 24-11-10, 19:49   #6
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
ציטוט:
בעניין האיטיות - אני חושב שזה לא כמות השימוש, אני פותח את שניהם תמיד דבר ראשון שאני עולה לרכב, אני חושב שהוא לא מקבל מספיק מתח שכן אם הם מחוברים בטור אז הצרכן הראשון זה החלון של הנהג (עובדתית כאשר תעלה את שניהם במקביל החלון נהג יהיה מהיר יותר - או לפחות ככה זה אצלי)

תחשוב בהיגיון... שני צרכנים שאמורים לעבוד אינדיבידואלית מחוברים בטור...?
מה בדיוק יקרה כשתסגור מעגל באמצעות אחד המפסקים? שניהם יעבדו יחד!
בכדי לאפשר עבודה בלתי תלויה אחד בשני, אתה חייב לחבר אותם במקביל.
בצורה זו מפל המתח על כל מנוע נשאר קבוע 12 וולט ושניהם יכולים לעלות יחד או לחוד בלי תלות אחד בשני.
בעת חיבור צרכנים זהים בהתנגדותם בטור, מפל המתח עליהם יהיה חצי, כלומר 6 וולט... מיותר לומר שהמנועים שמתוכננים לעבוד ב 12 וולט - בקושי יזוזו - ובכל מקרה יעבדו יחד.

בקיצור, המנוע הימני מתאמץ כי הגומיה שנמצאת משני צידי החלון (ושהוא רץ בתוכה) מגיעה עד לאמצע הדלת בערך והיא מתמלאת אבק. קח ספריי סיליקון עם צינורית, תתיז לתוך הגומיה כמות יפה שתחלחל עד למטה - בשני הצדדים. כשתסיים, אשמח לשמוע מה קורה עם החלון..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 24-11-10 ב 20:43.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט