צטט:
במקור פורסם על ידי davidka
אהלן אביאל!
חזרתי עכשיו מנסיעה קצת אגרסיבית, המחוג מגיע טיפה לפני החצי ונשאר שם רוב הזמן. המחוג יורד נמוך מההמצב שלו (כצפוי) רק כאשר אני מפעיל את החימום ואת המפוח על מקסימום. פתאום אני רואה שהחימום דווקא סביר עד נורמלי, בייחוד מכת החום הראשונה. אחרי שתי שניות החום טיפה יורד אבל די סביר למז"א שלנו. לדעתי אני לא אצטרך יותר חם מזה.
בסופו של דבר גם לי נראה שה"טעות" יצאה לטובה. יכול להיות שכל הרגישות של פיאט היא שטמפרטורת העבודה הנורמלית שלה היא מאד גבולית, ממש על סף הסיכון ואז כל פדיחה הכי קטנה ישר מכניסה אותך לאזור האדום. נישאר עם ה 88... 
|
היי דודו כמו שסיכמנו המצב הנוכחי עדיף על המצב האידאלי ( עדיף טרמוסטט 88 על טרמוסטט 100 מעלות ) עכשיו אנחנו יכולים להיזהר יותר לדוגמא עכשיו עם הטרמוסטט של ה 88 מעלות מחוג החום עומד על טיפה מעל הרבע וכך נותן לנו מרווח זמן מפני סכנת התחממות למשל: שהחום יגיע לחצי אנחנו נדע שהמנוע מתחמם לנו ונעצור בצד, לאומת זאת עם טמוסטט 100 מעלות החוג יגיע מעל לחצי ואז רק נדע שהרכב מתחמם ולא ממש יהיה לנו מרווח זמן כדי להבחין בסכנה לפי דעתי עדיף 88 מעלות על 100 מזמין את כולם לבצע זאת ( לפי דעתי )