צטט:
במקור פורסם על ידי ohad_bravo
לאחר כל זה נשארה לי בעיה של התנעה קשה אך הוסבר לי שכתוצאה מהשיפוץ של הראש מנוע יש צורך להחליף את
הסטארטר לסטארטר חלופי עם גיר בגלל עליה של הקומפרסיה.
מה עלי לבדוק?
|
תחליף מוסך ומהר!
מה זה השטות הזאת שמכרו לך? עושים עבודה עקומה ואז אומרים לך ללכת לעקם את האוטו כדי שיתאים לעבודה העקומה.
אם הקומפרסיה עלתה, סימן שהתקינו לך אטם ראש רגיל ולא "אובר-סייז". לעיתים, כשהראש אכול מאד, יש צורך להוריד ממנו שטח, פעולה שבעצם מקטינה את חלל הצילינדר וגורמת ליחס דחיסה גבוה יותר. התוצאה: צלצולים, חום יתר וקושי בהתנעה. כדי להימנע מזה - המוסכניק צריך לקבל ממכון הראשים אינפורמציה לגבי כמה הורידו ולפי זה לדעת להתאים לך אטם ראש במידה אחת או שתיים עבות יותר. המנוע אמור לעבוד רגיל לחלוטין אם עשו עבודה טובה. אם אתה חווה צלצולים, לך חזרה למוסך ותתעמת איתו על העניין. אל תוותר בקלות גם אם הוא אומר לך "עזוב, ככה זה צריך להיות". לא ככה ולא נעליים.