צטט:
במקור פורסם על ידי davidka
יכול להיות שכל הבעיה שלך באוטו זה סל"ד נמוך מידי.
ברכב אוטומטי הסל"ד בניוטרל צריך להיות בסביבות 1000. כשאתה מכניס להילוך הסל"ד אמור ליפול לאזור ה 800. אם הסל"ד שלך בניוטרל נמוך מידי ואתה בדרייב, הסל"ד יפול לאזור 700 סל"ד שזה גבולי. למה גבולי? כי במצב הזה, אם המאוורר נכנס לעבודה, הוא מפיל רגעית את הסל"ד עוד יותר ועלול לכבות את המנוע אם הסל"ד נמוך מידי.
תבדוק את הסל"ד בכל המצבים ותדווח.
תנסה לעמוד ברמזור בניוטרל ולא בדרייב ותגיד לנו אם יש כיבוי של המנוע.
|
בעמידה בניוטרל ברמזור או בכל מקום אין שום בעיה, סל"ד אני לא יודע לבדוק.... יש לזה שעון?
תודה על התמיכה.