צפה בהודעה יחידה
ישן 24-10-10, 19:36   #4
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי Marshall צפה בהודעה
גם אני פדנט מר דויד..
אתה לקחת את מה שאמרתי וניפחת את זה עד כדי טימטום... לגבי המשאבה אני הסכמתי איתך וכתבתי שלא הכרתי את הרכב מכאנית כשהטיימינג נעשה ואם הייתי יודע את זה הייתי אומר להם להחליף... כרגע לאחר שהטיימינג בוצע אני לא מתכוון ללכת ולהחליף משאבה כל עוד היא תקינה כי אני רוצה להחליף גם את הואריאטור כשהוא יתחיל להרעיש... אז כשהמשאבה תעשה בעיה או הואריאטור יצטרך החלפה אני יעשה את שניהם.. לעשות עכשיו החלפה למשאבה כשהיא עובדת חודשיים לאחר שבוצע טיימינג זאת כבר לא פדנטיות.. זה גובל בבעיה פסיכולוגית.. בטיימינג אין חובת החלפת משאבה.. רק מותחן ומיסב.. ברור שכדאי בגלל העבודה אבל אין חובה.. וברור שצריך לעבוד עלפי תוכנית טיפולים שמן הסתם בתוכנית טיפולים כתוב.. "לבדוק תקינות רצועת תזמון" את זה אני יודע וכל נהג חדש יודע שצריך לעבוד עלפי תוכנית טיפולים.. אז מה בעצם ניסית להסביר? חוץ מלנפח את מה שאמרתי כדי שתוכל לתת הסברים מורחבים ולנסות לעשות ממני מטומטם?
סליחה שאני מתערב אבל לפי דעתי לא הבנת את דויד הוא לא התכוון שבכל החלפת רצועת תיזמון תחליף משאבת מים גם אני חושב שזה מיותר אפילו אצלי החלפתי את המשאבה רק ב 200K.
הוא התכוון לדבר אחר לגמרי וזה נכון מאוד לעשות כך וזה לא קשור לפדנטיות או לא אלא לחסוך המון כאב ראש אחר כך.
לדוגמה בהחלפת מצמד לא להחליף מחזיר שמן שעולה 40 שקל זאת שטות גדולה ואחרי זה משלמים רק על עבודה 1000 שקל בשביל להחליף את אותו מחזיר שמן.
עם כל הכבוד ליידע שלך יש הרבה דברים שיש לך ללמוד עוד ואתה לא צריך לתקוף חבר בפורום שהביע את דעתו והיא נכונה לגמרי. וכך כל מוסך מקצועי צריך לנהוג אבל לצערי הרבה מעדיפים שתבוא שוב והם ירויחו שוב את העבודה.אני מכיר מוסכים שנוהגים כך וזה מצער מאוד.
בתוכנית הטיפולים שהייצרן מנפק לא יהיה כתוב שבמידה ואתה מחליף מצמד אז אתה צריך לבדוק או להחליף את המחזיר שמן תוכנית הטיפולים של הייצרן מתייחסת רק לטיפולים השגרתיים ולא למה שיש על הדרך. פה המוסך צריך להגדיל ראש ולהציע לך להחליף את אותו החלק אפילו אם הוא תקין לגמרי וזה נתון לשיקולך.
לגבי הרכב שלך אם הוא היה אצלי דבר ראשון הייתי מציע להחליף משאבת מים מכיוון שברכב היו מים מהברז ומבחינתי גם משאבה שעבדה רק 40K עם מים מהברז שווה החלפה ולו רק מהספק שהיא לא תקינה.על אחת כמה וכמה שבוצע ברכב החלפת רצועת תיזמון.
אין ספק ואתה תראה את זה שעדיין יש לך בעיה ברכב המאווררים במהירות הגבוהה ב HGT נכנסים בצורה נדירה למדי ולא שאני נותן גז לסל"ד מסויים. אתה רוצה לחכות תחכה אבל אם ביום חמסין הרכב שלך יתחמם ויילך ראש מנוע דבר שקורה ב HGT בשניות מעטות. אל תבוא בטענות לאף אחד אלא לעצמך.
לסיכום אנחנו מנסים לעזור לך ואין צורך להתלהם ולחשוב שמישהו מנסה להוציא אותך מטומטם כי תאמין לי שזה בכלל לא כך.
I REST MY CASE

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 24-10-10 ב 20:19.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט