צטט:
במקור פורסם על ידי davidka
עד היום יצא לי לעשות לא מעט טיימינגים אצל מספר מכונאים ויאמר לזכותם שאף אחד מהם לא חיפף בקטע של המשאבה. טיימינג עושים כל 90 אלף פלוס מינוס אז למה לא להחליף על הדרך גם משאבה אפילו אם היא נראית תקינה? מה עדיף, להשאיר אותה ופתאום לראות שהיא מתחילה לנזול אלף ק"מ אחרי הטימינג ואז לחזור על כל העבודה שוב? נראה הזוי. זה בדיוק כמו לעשות קלאץ' מבלי להחליף את מחזיר השמן האחורי של הקראנק.. המכונאי הנוכחי שלי לא מוכן לשמוע על קיצורי דרך. הוא אומר: "אני עושה עבודה פעם אחת בלבד ולא רוצה לראות אותך עד הטיפול הבא" והוא צודק. אבל כנראה שיש כאלה שכן רוצים שיחזרו אליהם עם תקלות חוזרות כדי לעשות רווחים כפולים.
|
מסכים איתך לחלוטין אני תמיד מחליף חלקים שנמצאים על הדרך זאת אומרת במסגרת העבודה או הפירוק שאני מבצע. זה חוסך הרבה פירוקים עתידיים וגם חיסכון בכסף כי לפעמים מחיר החלק זניח לעומת מחיר העבודה שצריך לבצע.