תודה על התשובות!

ראשית-אכן הצלחתי לאפס את המד, עשיתי בדיוק מה שאמרת (GSK) וזה עבד, המון תודה
ליאור23 - הראש מנוע אכן הוחלף עקב תקלה, אבל בבדיקה שעשיתי לרכב יצא שהמצב המכני שלו טוב, וכבר הספקתי לנסוע איתו הרבה מאז אתמול-מהפקקים של ת"א ועד חיפה, אני מאוד מרוצה מהביצועים שלו
GSK-ה-ABS דווקא מגיב טוב לפי מה שבדקתי. הבחור שקניתי ממנו אמר שהוא בדק את זה במוסך, ואמרו לו שזו מעין "מחלה" ושזה שום דבר. נזכרתי שגם בפאסאט של המשפחה הייתה תקלה דומה עם נורות שהיו נדלקות באמצע הנסיעה, אך התקלה הייתה בנוריות בלבד, לא שום דבר במנוע...
ואם כבר, עוד כמה שאלות על הדרך:
1. הכפתור של ה-E - מתי כדאי להפעיל אותו, והאם זה באמת עוזר לצריכת דלק במצבים מסוימים?
2. אני מעוניין בחיישני רוורס, ושמתי לב שהשוק רווי בכאלו-מה כדאי לרכוש? מספיק לי המערכת שמאותת עם הצג של המטרים, לא צריך מצלמה וכל מיני דברים אחרים כאלו...
3. יש דפיקת חנייה קלה בצד של הרכב מלווה בשריטה קטנה, כמה להערכתכם יעלה לי לסדר את זה?
שוב המון תודה!