צפה בהודעה יחידה
ישן 13-09-10, 23:49   #5
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
שלום לך, בכדי לבדוק את המתג אינרציה עצמו, ניתן למדוד התנגדות בין קצה א' לקצה ב'.
שקצה א' הוא חיבור לפני המתג וקצה ב' זה חיבור אחרי המתג.

במצב תקין אתה צריך לקבל התנגדות מאוד נמוכה!

לגבי מד דלק ומהירות, נראה לי מגע רופף בלוח. תנסה לפרק את הלוח ולבדוק שהקונקטורים מחוברים טוב. אם תסתבך בפירוק תעדכן, יסביר לך בדיוק איפה ומה לפרק.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט