היי רפי ,
אני מהוד השרון .
הסימפטומים של הרכב (כארבע שנים אצלי ושירת נאמנה) הן כדלקמן:
לאחר הנעה ונסיעה רגועה הגיר מתחיל מראשון ומושך את ההילוך.לאחר שחרור דוושת הגז ולחיצה חוזרת ההילוך השני נכנס .אח"כ ההילוכים עולים כרגיל.
לאחר נסיעה של כרבע שעה נורית התקלה בגיר האוט' (בלוח שעונים) נדלקת והרכב מתחיל נסיעה משלישי.במידה ואני מעביר את ידית ההילוכים ידנית ל-'1' הרכב נוסע בראשון אבל לאחר שאני מעלה ידנית ל-'2' ,'3', ו-'D' הגיר מגיב כאילו העברתי להילוך שלישי ישר (מגמגם קצת ב 40,50 אבל סוחב).
מחוג הספידומטר פועל לפעמים , רנדומלי לחלוטין.
עברתי על כל השרשורים שנוגעים לתקלות גיר ובעיית מחוג הספידומטר שלא זז והנחתי שאולי יש אפשרות לפני שיפוץ הגיר שמדובר בהתחממות של הגיר (חוסר שמן או מים שחדרו) וחיישנים שאולי נשרפו \ חדלו לפעול כולל זה של הקילומטראז'.
אשמח לחוות דעתך
תודה מראש וסליחה על מגילת העצמאות

שי