צפה בהודעה יחידה
ישן 01-06-10, 10:29   #16
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מה שקורה זה שמצב האקונומי מגביל מעט את פעולת הגיר (שמשתתף באופן קבוע בתאוצת הרכב. זו המטרה של גיר רציף)
זה גורם לרצועה לעלות מוקדם יותר, שזה מקביל להעברת הילוכים מוקדמת יותר.
מעבר לזה, המיקום הסופי של הרצועה נעשה נמוך יותר.

שני דברים קורים כתוצאה מכל זה:
  1. בנסיעה במהירות שיוט הסלד יהיה נמוך מעט יותר
  2. תצטרך ללחוץ יותר על דוושת הכיף כדי להאיץ (שוב, בדומה להעברת הילוכים מוקדמת).

כאשר האקונומי כבוי תוגובת המצערת טובות יותר ולרכב קל יותר להאיץ.
לכן צריכת הדלק טובה יותר בנסיעה עירונית, כאשר אתה צריך להאיץ לעיתים תכופות יותר.

המלצה שלי, כבה את זה וסע לשלום.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט