צפה בהודעה יחידה
ישן 11-11-09, 12:32   #1
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
נשארתי במועדון, עברתי חטיבה. פרטים בפנים.

מכיוון שפיאט קנו את קרייזלר וגם אני קניתי קרייזלר, אני דורש להשאר חבר מועדון מן המניין!

כמו שחלקכם יודעים, לאחרונה עשיתי ככתוב "ועזב איש את אביו ואת אמו ודבק באשתו..."
אשתי היא מקנדה, והחל מלא מזמן, גם אני.

לעניין, התחדשתי היום בקרייזלר קונקורד Lxi שנת 2002.
הרכב מוגדר כאן כ"פול סייז קאר". בעברית זה אומר "אוטו ארוך אחושרמוטה".(הגדרה מילונית)
מה שאומר שיש לי מקום ל 3 גופות לאורך + 2 לרוחב וזה רק בבגאז'. במושב האחורי יש מקום לאיזה 30-40 אליקואים וכסא הנהג יותר רחב מהספה שלכם בבית. (למעט ספות "אמריקאן קומפורט")
אורך הרכב הוא 527.6 סנטימטרים טבין ותקילין. (לשם השוואה, הפונטו שלי השתרעה לאורך של 383.5 ס"מ בלבד. היא גם יותר רחבה ב23 ס"מ ויותר "עבה" בכ 175 כ"ס וכ 23 קג"מ (234 כ"ס לעומת 60, 33.3 קג"מ לעומת 10.4)

ברגע שנכנסתי עם זוגתי לרכב התחלתי לשיר לה את השיר שחפרו לנו איתו כל ההפלגה "מנו ספנות, ים חוויות, בואו אתם, נתחיל לבלות..." מכיוון שכלי התחבורה הזה, רבותי, קרוב יותר ל"ספינה" איך שאני מכיר אותה מאשר ל"רכב".

בכל מקרה, הנסיעה ברכב היא תענוג צרוף. המנוע המגודל (3.5 V6) מאיץ את הרכב ל100 ק"מ תוך 8.9 שניות. זה נחמד שמדובר ברכב קומפקטי, זה מגניב על גבול המפחיד שזה מלווה בהרמת חרטום מצד הבהמה.

אמנם זהו לא רכב לנהיגה ספורטיבית (למרות מבחן "ספורטיבי" הזוי משהו שקראתי על הרכב בו הוא התמודד בכבוד מול פונטיאק כלשהי) אבל הוא בהחלט מנייד אותך בנוחות מופלאה.
העיצוב- לא אפרט מכיוון שזה עניין של טעם. אני אישית אוהב. עיניכם ישפטו.
למותר לציין שהרכב ברמת הגימור הגבוהה ביותר.
קניתי אותו בערך בחצי מחיר ממה שמכרתי את הפונטו.
תמונות אעלה תוך יום יומיים, אני צריך לצלם קודם

בינתיים, פרסומת:
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.

נערך לאחרונה על ידי simon377 : 11-11-09 ב 20:01.
simon377 מנותק  
הגב עם ציטוט