|
הוא לא "מעביר", אבל הוא משנה את מיקום הקונוסים מול הרצועה.
מכיוון שהיא מזכירה את העניין שלאחר שהרכב מתחמם התופעה נעלמת - אני משער שיש חיישן שאחראי על טמפ' שמן הגיר - ויתכן שהוא תקול. הגיוני שחיישן כזה יגרום לגיר לא להעביר ליחסי העברה של שיוט בתחילת נסיעה, על מנת לגרום להתחממות מהר יותר (בדומה לטרמוסטט וחיישן טמפ' של המנוע שמעשיר את התערובת).
תמיד אצלי ב-2 דקות הראשונות של הנסיעה, גם במהירות שיוט, הסל"ד גבוה יותר (כ2500 במהירות של 90 קמ"ש) לעומת שלב מאוחר יותר של הנסיעה שבו ממש רואים שהסל"ד "נופל" (אותה המהירות - הסל"ד יורד באופן דיי חד ומהיר ל 1900).
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
|