|
יכול להיות גם שנוצר נזק לראש המנוע אם מים היו נעלמים.
בכל מקרה, טמפרטורת מנוע על קו החצי זה המצב האופטימלי. אם אצלי זה היה יורד או עולה מהמצב הזה, הייתי מבקר במוסך. (כן, גם נמוך זה לא תקין). לפי איך שזה נשמע, המצב אצלך היה תמיד טמפרטורה נמוכה מדי. בדקי אם יש טרמוסטט מותקן ברכב (שאלי את המוסך) אם הוא חאפר, הוא יגיד לך שלא צריך.
בכל מקרה, שבוע לראש מנוע זה זמן ממושך מדי. אני לא הייתי מוכן להמתין כ"כ הרבה זמן. מנסיון עבר שלי אצל שמשון, פונטו דור ראשון נכנס מוקדם בבוקר ויצא אחה"צ לאחר סיום העבודה. שבוע?! הגזמה לדעתי. גובל בזלזול בלקוח וחוסר מקצועיות. להוציא מהמשוואה מצב בו הלקוח גרם לעיכוב העבודה.
מציע לעבור לשמשון להערכת מצב ואולי תגלי שעשו משהו חאפרי ברכב תוך כדי הטיפול במנוע. לדוגמה: נוזל קירור לא מתאים שיהרוס את המנוע שוב, בטווח הרחוק.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|