צטט:
במקור פורסם על ידי amitbl
אם כבר העלית את זה, אז המנוע של הגולף החדשה, 1.4 TSI הוא אחד המרשימים שנתקלתי בהם בנפח הזה:
16 שסתומים שנותן 160 כ"ס (1390 סמ"ק!!!) ב5800 סל"ד, 24.5 קג"מ ב2000 סל"ד
וזה דרך תמסורת DSG בוגרת ומפותחת מאוד עם 7 הילוכים (רובוטי נראה לי המתקדם ביותר שיש קלאץ' כפול)
נגמר לו הסוס רק מעל 220 קמ"ש
והוא עושה 0-100 ב8.0 שניות
|
בהחלט מנוע מרשים, חזק וגמיש במיוחד.
חבל מאוד שהוא משודך לתיבה כ"כ משובחת וכ"כ עדינה מצד שני.
DSG6 הייתה תיבה טובה יותר ונעימה יותר, בעיקר בשילוב עם המנועים הקטנים יותר.
תסלחו לי...
אין תחליף לתיבה ידנית אמיתית.
לא אכפת לי שה-DSG מעבירה הילוכים מהר יותר וצורכת פחות דלק - היא פחות אמינה והעמידות שלה לאורך זמן מוטלת בספק.
ואם כבר נגענו במנועי TSI...
אוטוטו יגמר עידן ה-VAGיות האטמוספריות...
ה-1.4 וה-1.6 יוצאו סופית משירות, אחרי שנים רבות יחסית.
את מקומם יתפסו מנועי 1.2TSI (שקיימים כרגע בשקודה יטי ובפולקסווגן פולו החדשה) ו-1.4TSI (שקיימים כרגע בפולקסווגן גולף/ג'טה, שקודה אוקטביה/סופרב, סיאט איביזה/לאון ואודי A3).