צפה בהודעה יחידה
ישן 19-09-09, 11:22   #8
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
ברגע שמתגלה בעיה במערכת המחשב של האונו זה סיוט.
היה לי בדיוק את אותו הרכב (94, 1100 הזרקה).

אצלי שהיה מדובר במודול הקטן שיושב על המפלג (דיסטריביוטור), לא תמיד החלפה שלו פתרה את העניין. קודם כל בדוק שהחיווט שלו תקין. טיפ נוסף - יש מודולים סיניים זולים כאלו שעולים כ-70 שקלים, ושווים בדיוק כך. אני אישית קניתי אחד כזה והחלפתי אותו פעמיים בחנות מכיוון שהוא לא היה תקין ובסוף התייאשתי וקניתי את המקורי (יקר יחסית, עלה כ250 שקלים) והופ הרכב חזר לעבוד כרגיל.

בעיה נוספת שהייתה לי בסיגנון הייתה בחיישן הטמפ'. אצלי הוא עשה בעיות דווקא בהנעה, לא היה משדר אות נכון למחשב הרכב ולכן לא היה מעשיר תערובת במנוע קר והרכב היה נכבה. יכול להיות שאצלך זה ההפך, הוא שולח אות לא נכון במנוע חם. העלות שלו נמוכה (עד 100 שקלים) והחלפה שלו פשוטה ביותר (מפתח 13 אם אני זוכר נכון, מבריגים אותו החוצה ומחברים את החדש - לא לשכוח לנקז אוויר ממערכת הקירור לאחר מכן, וכמו כן לשחרר לחץ ע"י פתיחת פקק המיכל לפני ההחלפה).

אפשרות אחרונה שאני חושב עליה זה אחד מהחיישנים על "ראש" ההזרקה עצמו. מכיוון שזה קורה במנוע חם, אני פוסל את מנוע הצעדים שתפקידו לדמות "צ'וק" במנוע קר. יתן כי חיישן מצב המצערת מזייף. קודם כל - עשה חיפוש בפורום, רפי לין רשם פעם איך לאפס את המערכת הזרקה של האונו המדוברת - יכול להיות שזה יעזור. אם זה לא עוזר, לצערך, מעטים עד כמעט לא קיימים המקומות שיתעסקו עם המערכת הזרקה של האונו, ולרוב מעדיפים לקנות את ה"ראש" של המערכת מפירוק, ולהחליף את כולו.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט