24-08-09, 21:38
|
#22
|
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
במקור פורסם על ידי saar
ידידי ניקוי בית מצערת לא בוצע כהלכה, נקודה.
אני עשיתי את זה לפונטו שלי, ורק בניקוי בית מצערת השלישי הפסיקו הרעידות האלה.
מדובר ברעידות ממש מינוריות וקטנות, אך מי שחש את הרכב מרגיש בהן.
אני מתזכר אתכם שניקוי בית מצערת במנוע הזרקה מבצעים עם ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת הזרקה, ולא ספריי קרבורקטורים, ספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, מיועד לקרבורטורים.
בניקוי בית המצערת שלך, תוציא חיישן מצב בית מצערת, תוציא חיישן מנוע צעדים, נקה אותם ביסודיות, תחזירי חזרה. תניע את הרכב , תן זרם ספריי חזק לאורך של 30 דקות תוך כדי מתן טורים גבוהים לסירוגין. קח איתך מטלית יבשה ללא סיבים, תרסס ותנגב את העודף של הספריי.
אני השתמשתי בשני מיכלי ספריי , כל ניקוי , קרוב ל 45 דקות.
ניקוי יסודי ידידי, ניקוי יסודי.
במקרה מחמיר, הוצא כל הבית מצערת ישר על שולחן הניתוחים ויאללה לעבודה.
|
אני לא מציע לך לפרק את חיישן מצב בית מצערת. בדגם הזה הוא מאופס בתהליך היצור ופירוק שלו יכול לגרום נזק הייתי מציע לך לא לנגוע בו.
החלפה והתקנה חדשה שלו מבוצעת על ידי איפוס מיוחד באקזמינר.
|
|
|