24-08-09, 19:41
|
#6
|
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
צטט:
במקור פורסם על ידי saar
ידידי ניקוי בית מצערת לא בוצע כהלכה, נקודה.
אני עשיתי את זה לפונטו שלי, ורק בניקוי בית מצערת השלישי הפסיקו הרעידות האלה.
מדובר ברעידות ממש מינוריות וקטנות, אך מי שחש את הרכב מרגיש בהן.
אני מתזכר אתכם שניקוי בית מצערת במנוע הזרקה מבצעים עם ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת הזרקה, ולא ספריי קרבורקטורים, ספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, מיועד לקרבורטורים.
בניקוי בית המצערת שלך, תוציא חיישן מצב בית מצערת, תוציא חיישן מנוע צעדים, נקה אותם ביסודיות, תחזירי חזרה. תניע את הרכב , תן זרם ספריי חזק לאורך של 30 דקות תוך כדי מתן טורים גבוהים לסירוגין. קח איתך מטלית יבשה ללא סיבים, תרסס ותנגב את העודף של הספריי.
אני השתמשתי בשני מיכלי ספריי , כל ניקוי , קרוב ל 45 דקות.
ניקוי יסודי ידידי, ניקוי יסודי.
במקרה מחמיר, הוצא כל הבית מצערת ישר על שולחן הניתוחים ויאללה לעבודה.
|
אני נגד השיטה הזו.
אתה גורם לכל הלכלוך שמצטבר שם להיכנס למנוע.
למה מראש לא לבצע את העבודה כמו שצריך, לפרק ולנקות?
|
|
|