צפה בהודעה יחידה
ישן 30-07-09, 14:53   #5
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
לגבי חוסר ההתנעה אין לי מושג, לגבי ההתחממות לאחר כיבוי קורה גם אצלי.
אם אני מכבה את הרכב לאחר נסיעה שבה הוא הספיק להגיע לטמפ' העבודה (קריא מחוג הטמפ' עומד על האמצע), ואני נכנס לרכב לאחר 2-3 דקות, לרוב ברגע שאני מסובב את הסוויץ' (עוד מבלי להניע), מחוג הטמפ' עולה מעל החצי, ומהירות 2 של המאוורר מיד נכנסת לפעולה, לאחר ההנעה, תוך כ-15 שניות המחוג חוזר לאמצע, מהירות המאוורר יורדת חזרה ל-1.

לי אישית זה היה נשמע הגיוני תמיד עקב העובדה שגוף המנוע מתכתי, ולכן צובר חום, שנשמר בתחום מסויים ע"י מערכת הקירור, וכאשר היא מפסיקה לעבוד, אין מה שיקרר יותר את המתכת והחום עולה, כמובן שמשפיע על נוזל הקירור שנמצא בתוך המנוע, ועקב כך כאשר מסובבים את הסוויץ וחיישן הטמפ' מופעל הוא מזהה במיידית את טמפ' הנוזל בקרבת החיישן - משמע, הנוזל שנמצא בתוך המנוע.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט