צפה בהודעה יחידה
ישן 29-05-09, 12:25   #7
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
יש לך טרמוסטט ברכב וגם יוניט חום.
תפקיד הטרמוסטט הוא לפתוח או לסגור את מעבר המים, ותפקיד היוניט הוא להדליק או לכבות את המאוורר.

העיניין הוא שהמד חום מנוע ברכב שלך (בעצם בכל הרכבים החדשים) לא מציג את הטמפ' האמיתית.
כשמד החום נמצא על האמצע, אתה חושב טמפ' המנוע היא 90°? לא. טמפ' המנוע האמיתית נעה סביב 87° ל- 107° אבל אתה פשוט לא יודע מזה כי הריי המד מראה על האמצע.
רק כאשר יש תקלה והטמפ' עולה מעבר ל- 107°, מד חום המנוע אצלך מתחיל לזוז לכיוון צד ימין. זאת הסיבה שהמון המון יצרנים בהרבה דגמים פשוט העיפו את מד חום המנוע. עכשיו שמתי לב שגם מאזדה 3 החדשה שתגיע עוד מעט היא ללא מד חום מנוע.
stio מנותק   הגב עם ציטוט