צפה בהודעה יחידה
ישן 23-04-09, 19:37   #6
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אכן, כל סיליקון יעשה את העבודה. חשוב לשים כמות קטנה ככל הניתן כדי לא לשנות את מאפייני התנועה והמשקל באותו המקום. טבעת הגומי תפקידה למרכז את האלמנט ופגיעות בה (או משקל עודף) עלולות להוציא את הממברנה מאיזון מה שיגרור שחיקה של הסליל ושריפת האלמנט בטווח הארוך.
נשמע קצת מפחיד אך אל תתרגש, מנסיון עם תיקון כזה גם אחרי שלוש שנים עדיין אין בעיה.

קראתי שעטפת את הקרוס בניילון, אני מקווה שהשארת לו קצת אוורור. שים לב שיש לקרוס פתחי אוורור חיוניים לפעולתו התקינה לאורך זמן.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט