היום קרה לי מקרה ממש מפגר .. הנעתי את האוטו כמו בכל בוקר .. אני בדרך כלל מניע אותו עם קלצ' לחוץ עד הסוף כדי לא לאמץ את ההנעה של המנוע ואז לשלב את הקלצ' חזרה למקומו אחרי חצי דקה ככה לאט לאט בלי לתת גז בכלל ..
אחרי בערך 2 דקות אחרי שהקצ' חזר ללמקומו והכל בסדר האוטו מתכבה פתאום למרות שהוא לא הוריד טורים או משו .. פשוט פתאום התכבה בלי שום סיבה . באתי להניע שוב . נשמעה שריקה מוזרה מאזור הסטרטר והאזור הפלסטיק של הרצועת טיימינג בהתחלה לא זיהייתי שזאת רצועת הטיימינג . ניסיתי להניע כמה פעמים שוב לא הלך . עזבתי את האוטו חזרתי אחרי בערך שעתים ..
פתחתי את הקופסא של הרצועת טיימינג כידוע באונו היא חיצונית מהמנוע .
פירקתי אותה ושמתי לב שהיא בסדר גמור חוץ מבעיה אחת . היא ברחה מהמותחן שלה .. למטה .
ברוב טיפשותי חיברתי אותה חזרה בכוח עם מברגים וכל הבלגן .
אחרי החיבור שלה ניסיתי להניע פעם ראשונה האוטו עשה רעש מוזר של דפיקות קומפרציה כמו למשל קומפרסור שמנסע להניע והוא מוצף בדלק יש לו רעש כזה אטום . . נבהלתי ועזבתי את האוטו . נסיתי לבדוק אם יש עוד דברים שלא שמתי לב אליהם לא ראיתי לפני עזיבתי את הרכב ניסיתי שוב להניע ושוב אותו רעש מוזר .
עזבתי את האוטו והזמנתי גרר .. האוטו מחר יהיה במוסך .
בשיחה עם אבא שלי הבנתי שיש סיכויי שדפקתי את הבוכנות של המנוע או אפילו את המובילים של המנוע אם הרצועת טיימינג לא היתה מחוברת ולא מתואמת והמנוע הסתובב סתם או משו כזה ..
בקיצור האוטו מחר במוסך מקווה מאודד שזה לא מנוע ממש אין לי כוח לכל זה באמת לא כוח ולא כסף .. לפי מה שאני זוכר המוכר של הרכב אמר שהוא עשה טיימינג לא מזמן . למרות שזה לא נראה כל כך הגיוני .. ככה שאני כבר לא יודע מה לעשות .
יש מצב שבאמת נדפק המנוע ?!?!?


