צפה בהודעה יחידה
ישן 31-01-09, 00:05   #5
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
לא ציינת את נפח המנוע.
לי הייתה אונו 94 הזרקה, מנוע 1,100 ולכן מה שארשום מתבסס עליה, אין לי מושג עד כמה אם בכלל המנוע של ה1,400 שונה במשהו חוץ מהנפח.

נושא שעון החום, לפי התיאור שלך הוא טרמוסטט שנשאר במצב פתוח - או לחלופין, שהוציאו את הטרמוסטט לחלוטין (תופעה נפוצה באונו מסתבר, שמוסכניקים אוהבים פשוט להעיף את החלק הזה)

נושא הטורים המתואר, אני מנחש שנעלם ברגע שהמנוע מתחמם.
בדוק מנוע צעדים. אפשר גם למתוח מעט את כבל הגז שמגיע למצערת על מנת להעלות את הטורים ידנית, קח בחשבון שזה יגרום לצריכת דלק גבוהה יותר (אם כי כיוון מאד עדין עשוי לפתור את הבעיה ולגרום לעליה מאד זניחה בתצרוכת).

תצרוכת של 1:10 נשמעת לי קצת גבוהה.
בנסיעה משולבת (עירוני+בין עירוני) הייתי מגיע לתצרוכת ממוצעת של 1:14-15. בנסיעה בין עירונית ארוכה גם לצריכה של 1:16+, ככה שרק נסיעות בין עירוניות לא אמורות לצרוך 1:10 (אלא אם חצי מהזמן אתה עומד ברמזורים / פקקים).

צריכת השמן יחסית סבירה.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט