צפה בהודעה יחידה
ישן 16-12-08, 09:16   #9
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי eliko1976 צפה בהודעה
יחד עם זאת , תקין לחלוטין ומקובל שבעמידה / נסיעה איטית מנוע יתחמם קצת יותר , היות וסל"ד נמוך יותר - משמע משאבת המים עובדת באופן איטי יותר.
לא מדויק
כאשר כל מערכת הקירור תקינה וכל הרכיבים מתפקדים כראוי:

א. צריך לקחת לרכב מספר דקות בודדות להגיע לחום עבודה אופטימלי בתחילת נסיעה
ב. מרגע הגעת המחוג לחום הרצוי (בדר"כ בדיוק! מחצית הסקאלה) המחוג מחויב להישאר שמה
עד תום הנסיעה. עליות ירידות,חורף קיץ סתיו אביב.


כל מצב אחר הוא לא תקין ברמה כזו או אחרת.

נערך לאחרונה על ידי shachar : 16-12-08 ב 09:44.
shachar מנותק   הגב עם ציטוט