צטט:
במקור פורסם על ידי Ofir
שאלת תם:
מה ראית כשפתחת את מכסה השמן, ואיך הסקת מזה שהלך ראש?
|
מתחת למכסה השמן מתגלה "עיסה" בגוון חום בהיר, מאד מזכירה "טחינה" (ומכאן הכינוי).
תוצאה של התערבבות נוזל הקירור עם השמן.
אומנם 150K זה ק"מ מכובד, אבל אני מכיר כל כך הרבה עם 200-250K שלא פתחו ראש מעולם שזה מבאס (במיוחד שזה רכב שני ברצף

וברכב הקודם זה היה ב 130K בערך)
מישהו העלה רעיון שאולי הלכה לי משאבת המים? ובגלל זה הרכב התחמם והאטם נקרע? (למרות שזה לא מובן אם כך איך אחרי הפעם הראשונה שהוא התחמם (ואגב, הרכב אצלי בכל אופן מעולם לא התחמם מעבר ל-2 עד 3 קווים מעל החצי, בעליות קשות בשיא החמסין), הוא נסע רגיל לחלוטין...
וגם לא נראה לי שהתחממות שהגיע עד ל3/4 ולא נכנסה בכלל לתחום האדום אמורה לגרום לנזק שכזה.
השערה שעלתה אצלי (אולי קצת מוזרה אבל מי יודע)
למי שזוכר שאלתי מיד לאחר הטיפול האחרון שעשיתי (ניקזו בו את נוזל הקירור, או לפחות חלקו, והוסיפו פרפלו אדום...) מה יכול להיות הנזק אם בטעות לא ניקזו הכל, והיה לי כחול במקור והתערבב עם האדום. התכנון שלי היה לנסוע שוב למוסך לעשות ניקוז טוב ומילוי נוזל מחדש, אבל לא הזדמן לי בסוף והרבה הרגיעו אותי גם פה וגם בפורום שרוב הסיכויים שהכל נוקז, וזה גם מה שבעל המוסך טען בשיחת טלפון. נגיד וזה מה שקרה (התערבב אדום עם כחול) - יכול להיות שזה יגרום לפריצת אטם ראש?
אם כן, ניתן להוכיח זאת איכשהו שזה הגורם?