צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
הלו! מה עם קצת פרטיות?
למה שאני אסכים שמישהו ידע כמה ק"מ אני עושה בשנה רק בגלל שבא לו?
אולי גם יפרסמו כמה אני מרוויח, כמה אני מוציא, וכמה פעמים בשבוע אני ואישתי מקיימים יחסים?
מה זה העסק של מישהו אחר בכלל?
|
אז מה שאתה אומר בעצם זה שצריך לחבר לכל בחורה "מונה" שיציג את ה"קילומטראז'" שלה?
כל בחורה מתחילה תוכל לספר לך שגם הן "מזייפות ספידומטר". (אני? רק 2. וגם איתם יצאתי מעל שנה= 17, לא כולל אנאלי, אוראלי וארילו)
אם ברכבים זה היה כמו אצל גברים, אזי היינו מוצאים את עצמנו מגלגלים מעלה ספידומטרים.
5000 ק"מ בשנה היה הופך ל 150,000. וזה רק ברוורס!
(אני? אני מז%*ן בערימות. איזה 40-50 ככה = 3. כולל בתשלום וקרם גוף יוקרתי בריח של כוסית.)
צטט:
במקור פורסם על ידי danceoflife
אפשר בבקשה הסבר, לסמב"צית החביבה, מה לע$%^$&?
|
בה"פ, קיבלת.
צטט:
במקור פורסם על ידי ilanzi
לדעתי - זה לא כל כך משנה באיזה אופן המידע יהיה נגיש,
אלא עצם העובדה שאפשר לברר אותו אמורה להרתיע נוכלים מפני זיוף מד הק"מ.
|
לדעתי זה לא ירתיע אף אחד.
ההגונים ימשיכו לנהוג בהגינות והנוכלים ימשיכו לנסות לנכלן. תמיד יגיע הפראייר שלא ידע\ישכח\לא יבין\יאמין למוכר.
וזה בדיוק מה שהם צריכים.
פראיר אחד לכל רכב.
אם יקבעו עונשי מאסר בפועל ייתכן וזה יקטין את מימדי התופעה.
אבל (נכון- אבל גדול)
זה לא ימנע תופעות מסוכנות יותר.
"גלגול לאחור" מביע, לדעתי, זלזול באינטלגנציה של הקונה.
הסתרת מידע על תאונות שלדה קשות, ניתוק נורות כגון ABS, כריות אוויר וכד' (להסוואת כשל במערכת או פתיחה לאחר תאונה) ומכירה של הרכב כתקין.
יש דרך להקטין משמעותית את התופעה (ואני נזהר מלכתוב "למנוע"), אבל היא כוללת חקיקה, ענישה, פיקוח, בקרה, אכיפה ועוד דברים שלעולם לא יקרו בארץ.