|
אוקי זה מאוד פשוט אני עובד עם שיטה כבר תקופה ארוכה ללא בעיות .
ברכב זה אין לפי מיטב ידיעתי ברז ניקוז אוויר .
השיטה הקונבציונלית היא למלא מים ולתת למנוע להתחמם בסרק .ולהוסיף מים לאחר פעולת המאורר .
השיטה שלי היא למלא מים כאשר המנוע קר , לקחת איתכם ברכב עוד מים להוספה , ולצאת לסיבוב קצר (להשתדל לנוע בכביש מהיר אם אפשר ), לבצע עצירה קצרה לאחר מספר קילומטרים ולהוסיף מים אם צריך ,(להזהר בזמן פתיחת מיכל המים ) . ולחזור על התהליך עד שאין צורך יותר בהוספה של מים .
יתרונות וחסרונות לכל שיטה .
בשיטה הקונבציונלית
חסרונות :
המנוע יכול להגיע לטמפרטורות לא בריאות עד כדי נזק לראש , מכוון שלאחר הוצאת נוזל הקירור המנוע עובד ללא מים ובכך מתחמם מאוד עד לפתיחת הטרמוסטט ,
אני לא אוהב לראות את השעון חום שלי משתולל .
יתרונות : לא צריך לבצע פעולות מסוכנות כגון פתיחת מיכל המים החמים ,
בשיטה שלי :
חסרונות :
יש צורך לבצע נסיעה בכביש עם מקומות עצירה למילוי מים , יש צורך לפתוח את מיכל המים למילוי מחדש ,
יתרונות : התהליך מהיר בדרך כלל אין צורך למלא יותר מפעם אחת , המנוע לא מתחמם וזאת כי לרכב זה יש משאבת מים מכאנית אשר במהלך נסיעה בסל"ד גבוה 2000-3000 דוחסת מים לתוך הראש (דרך נקב בטרמוסטט , ולאחר פתיחתו ) ובנוסף יש קירור אוויר לכל המנוע .
בסוף אין אוויר בתוך המערכת ולעיתים התהליך אורך פחות זמן מהשיטה הקונבציונלית .
נ.ב אגב אם כבר עשיתם תהליך שכזה תשתמשו במים יעודיים ולא בנוזל ירוק (אנטי פריז) ישנם מספר נוזלי קירור איכותיים . אני לא מצאתי לנכון שהמים הירוקים טובים ממים מזוקקים רגילים .
לגבי סעיף 2 הטווח שציינת במחוג הוא נורמלי לרכב זה .
מקווה שעזרתי
עמית
נערך לאחרונה על ידי Amit : 03-11-08 ב 18:24.
|