צפה בהודעה יחידה
ישן 03-11-08, 18:11   #2
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
1.לגבי ניקוז אויר - צריך להיות על הרדיאטור פקק בחלקו העליון בצד ימין (צד של הנוסעה)
אם אין , אפשר לפרק בנד של צינור הקטן שהולך לטרמוסטט ולהמשיך למלא נוזל קירור עד שישפך קצת החוצה מהצינור ואז להרכיבו חזרה . זהו , לא צריך לעשות פעולות מיוחדות נוספות .
3. לדעתי מדובר בבולם גמור ( על אף שקשה ככה לאבחן ) .כאשר בולם גמור אין בו יותר שמן/גז ולכן שסתום הפנימי לא תקין ואין מה שיבלום את תנועת המוט המרכזי .כתוצא מכך יכולים להיות רעשים של ברזל . לדעתי אם לא החליפו מאז 95 זה מאוד הגיוני . חדשים אחוריים עולים בסביבות 150 לבולם , אפילו פחות והחלפה שלהם מאוד פשוטה - 2 ברגים .
4.לדעתי שווה לבדוק באוטו דיפו ( היות והם קונים בכמויות ) או באתר http://www.tires4u.co.il/
5.הולכים לפחח/צבעי או מטפלים לבד בעזרת חומריים יעודיים .
6.צריך להיות כיוון של כבל קלאצ' . תסתכל מתכת למכסה מנוע , היכן שכבל מתחבר למזלג של הגיר , צריך להיות אום על הכבל , סובב אותו וכך תוריד/תעלה את הדוושה. כעקרון היא צריכה להיות פחות או יותר בגובה של הדוושת הברקס .

ל2 ו 7 ניתן לאחרים לענות

בהצלחה !!!
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט