|
STUDENT - - מה שהוא מתאר לא נחשב ל"תקוע" בשום אופן ...בזמן הנסיע בהתאם לתוואי הכביש מנוע קצת מתעמץ יותר ומתחמם , במישור ובירידות מתעמץ פחות ומתקרר - וכך זה אמור להיות , וזה נורמלי .
היות וזה כך ברור שחיישן חום יגיב בהתאם - מכואן התזוזות הקלות במחוג ...
אתה יודע מזה "תקוע" על מצב פתוח? - אצלי היה ככה , החום לא היה עולה יותר מ75 מעלות , מנוע לא היה מגיע לטמפרטורה הנורמלית של 85-90 בכלל . לכשהחלפתי את הטרמוסטט הוא התחיל להגיב בדיוק כפי שהרון תיאר .
רון , אתה יכול לעשות בדיקה מאוד פשוטה בעצמך . תניע את האוטו ובהתאם לחום שעולה תבדוק את החום של צינור מים העליון שמגיע מהטרמוסטט אל הרדיאטור. בהתחלה הוא אמור להיות קר ( היות והטרמוסטט סגור ) ולקראת ה75-80 להתחמם ( היות והטרמוסטט נפתח בהדרגה) במצב של המחוג על 85-90 צינור אמור להיות ממש חם .
אם זה כך - הטרמוסטט תקין . אם ב75-70 הוא כבר ממש חם - הוא תקוע במצב פתוח .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|