צפה בהודעה יחידה
ישן 05-09-08, 19:08   #7
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
כשנתקעתי הרכב שהניע אותי היה מאזדה 3, היא היתה מונעת.
אני ראיתי שבעל הרכב חיבר קודם כל אצלו את הפלוס, אח"כ אצלי, ואז את המינוס אצלו והמינוס אצלי, אח"כ התנעתי ולא היו בעיות. אתה בעצם אומר שצריך להיות הפוך?
איך למאזדה לא קרה כלום? אצלי לא יכל לקרות כלום, אין שום מחשבים וחיישנים ברכב הזה.
לא חייב שיקרה משהו גם אפילו אם יש ניצוץ קטן בחיבור. הכי קטלני זה חיבור לא נכון (פלוס למינוס) או מגע בין קצות הכבלים.

גם השיטה שבה עשיתם עובדת אבל יש בה יותר סיכון.



אגב - לא מומלץ (אבל לא בהכרח בעייתי) שרכב קטן יניע רכב גדול וכבד. (נניח לדוגמה איזה רכב קטן עם מצבר 45 אמפר שלרכב המת יש מצבר 65 אמפר)
student מנותק   הגב עם ציטוט