|
עוד טעות שעשית שמתי לב לזה רק עכשו זה שניקזת אויר שהמנוע היה מכובה אתה צריך להניע אחרי מילוי המים ואז כשהמנוע מונע אז לנקז אויר לחכות שמחוג החום מגיע לחצי ואז המאווררים צריכים לעבוד רק אז לסגור את בורג הניקוז ואת מכסה מיכל העיבוי.
הסיבה היא שברגע שהרכב כבוי משאבת המים לא מסתובבת ואז אין סירקולציה של המים במערכת ואז האויר לא יצא מהמערכת בכל מקרה לא לנסוע ברכב עד שאתה רואה שהמאווררים עבדו והמחוג לא עובר את החצי.
במידה ותעשה את זה כמו שתיארתי כאן לא תהיה שום בעיה עשיתי את זה כבר עשרות פעמים ואף פעם לא היתה לי בעיה.
|